جام‌جم به 17 سالگی رسید، روزنامه‌ای که تمام تلاش خود را برای اطلاع‌رسانی مناسب به مخاطبانش به کار می‌گیرد و کارنامه فعالیت این روزنامه گواهی است بر عملکرد حرفه‌ای آن. اهمیت چنین رویکردی زمانی مشخص می‌شود که شرایط حاکم بر دنیای کنونی را در نظر بگیریم؛ زیرا دنیای امروز دنیای رسانه، ارتباط، تعامل محلی، منطقه‌ای و جهانی است و در این میان جایگاه و اهمیت رسانه‌های نوشتاری برای اهل فن و مخاطبان خوش قریحه مبرهن است.
کد خبر: ۸۹۹۶۶۰

هرچند با پیشرفت علم و فناوری رسانه‌های مجازی تلاش می‌کنند جایگاه خود را در بین افکار عمومی تحکیم کنند، ولی جراید بویژه روزنامه‌هایی مانند روزنامه جام‌جم از ابتدای تأسیس و فعالیت خود در راستای اهداف مقدس نظام جمهوری اسلامی ایران و همسو با منافع ملت خالصانه تلاش می‌کند.

پرواضح است رسالت ذاتی مطبوعات روشن کردن افکار عمومی نسبت به حوادث، رویدادها، پیشرفت‌ها یا نواقصات در حوزه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و سیاسی در ابعاد ملی و بین‌المللی است، اما نگه داشتن حد انصاف متناسب با اوضاع و احوال کلی کشور و حفظ فضای امن روانی جامعه نسبت به حاکمیت، دولت، مسئولان و متولیان امر از ویژگی‌های برجسته روزنامه جام‌جم است و کماکان به مسیر خدمت منطقی خود ادامه می‌دهد.

با وجود این، کارنامه روزنامه جام‌جم نسبت به اطاعت‌پذیری از مقام معظم رهبری و جریان‌سازی آن به عنوان منطق شرعی و قانونی در افکار عمومی به منظور پاسداشت جایگاه والای آن رهبر فرزانه در جامعه اسلامی از دیگر خصایص این روزنامه است و این عملکرد روزنامه جام‌جم و رویکرد مطلوب آن نسبت به این مسائل قابل قدردانی است.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالمقیم ناصحی

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها