نسخه زنده و دوباره سازی شده «کتاب جنگل» در دومین هفته نمایش عمومی خود در آمریکای شمالی، با فروشی 61 میلیون دلاری صدر نشین جدول هفتگی گیشه نمایش شد.
کد خبر: ۸۹۸۷۰۷
جدول گیشه آمریکا در هفته گذشته

به گزارش جام جم آنلاین ، محصول جدید کمپانی والت دیزنی در 10 روز اول نمایش خود در سه هزار و پانصد سینمای آمریکا و کانادا، به فروش کلی 191 میلیون دلار دست پیدا کرد.

موفقیت بالای «کتاب جنگل» در حالی نصیب تهیه کنندگانش می شود، که این هفته فیلم جدید «شکارچی: جنگ زمستانی» هم به روی پرده سینماها رفت.

این اکشن ماجراجویانه کمپانی یونیورسال، با فروشی 20 میلیون دلاری در ردیف دوم جدول گیشه نمایش سینماهای آمریکای شمالی قرار گرفت.

فاصله 41 میلیون دلاری فیلم والت دیزنی از محصول جدید یونیورسال، نشان از موفقیت کلان «کتاب جنگل» و محبوبیت آن در بین عموم تماشاگران دارد.

«شکارچی: جنگ زمستانی» را سدریک نیکلاس ترویان کارگردانی کرده و کریس همسورث، شارلیز ترون و امیلی بلانت بازیگران آن هستند.

قسمت دوم کمدی جوان پسند «آرایشگر» با فروش 10 میلیون دلاری خود، ردیف سوم جدول گیشه را به خود اختصاص داد. فروش دو هفته ای فیلم، به 36 میلیون دلار رسیده است.

انیمیشن کمدی و خانوادگی «زوتوپیا» با فروشی بالای شش و نیم میلیون دلار، ردیف چهارم جدول را اشغال کرد. فروش کلی این محصول کمپانی والت دیزنی، هم اکنون به 317 میلیون دلار رسیده است.

به گزارش نشریه اسکرین اینترنشنال، «کتاب جنگل» هفته قبل هم با یک افتتاحیه بالای 103 میلیون دلاری توانست در صدر جدول هفتگی فروش فیلم ها در آمریکای شمالی قرار گیرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها