صنعت سینما که به دنبال تولید یک فیلم مذهبی تازه است، یواکین فونیکس 41 ساله را برای بازی در نقش حضرت عیسی (ع) انتخاب کرده است.
کد خبر: ۸۹۹۰۸۳
یواکین فونیکس در یک نقش مذهبی

به گزارش جام جم آنلاین ، این درام پرتنش مذهبی با نام موقت «مریم مجدلیه» جلوی دوربین می رود و گارت دیویس کارگردان آن خواهد بود.

این تهیه کننده فیلم اسکاری «سخنرانی پادشاه»، برای نقش اصلی فیلم تازه خود از «رونی مارا» دعوت به همکاری کرده است.

یواکین فونیکس هنوز قرارداد بازی در درام مذهبی «مریم مجدلیه» را امضا نکرده و گفته باید در باره حضور در آن، بیشتر فکر کند.

نزدیکان بازیگر می گویند وی نگران آن است که نتواند نقش محوله را به خوبی بازی کند. به اعتقاد فونیکس، نقش او در فیلم از آن گونه نقش هایی است که از سوی تماشاگران و منتقدان زیر ذره بین است.

به گزارش سایت امپایر آنلاین، فیلم نامه فیلم را تیم دونفره هلن ادموندسون و فیلیپگاسلت نوشته اند و خط اصلی داستان آن در باره بخش های مهم زندگی حضرت مریم است.

یواکین فونیکس با بازی در نقش کاراکتر منفی درام اکشن «گلادیاتور» به شهرت رسید. منتقدان سینمایی از وی به عنوان یکی از بازیگران مولف و صاحب سبک دو دهه اخیر دنیای سینما اسم می برند.

تولید «مریم مجدلیه» بعد از موفقیت عمومی چند فیلم مذهبی و استقبال خوب و بالای تماشاگران از آن ها در جدول گیشه نمایش سینماها، انجام می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها