تغییر زمان نمایش عمومی «بلید رانر2»

زمان نمایش عمومی دومین قسمت مجموعه فیلم «بلید رانر» تغییر کرد. این اکشن علمی تخیلی حالا برای ششم اکتبرسال 2017 به روی پرده سینماها خواهد رفت.
کد خبر: ۸۹۸۳۱۸
تغییر زمان نمایش عمومی «بلید رانر2»

به گزارش جام جم آنلاین ، قبل از این هجدهم ژانویه سال 2018 به عنوان زمان اکران عمومی فیلم اعلام شده بود. دلیلی برای این تغییر ارائه نشده است.

بحث تغییر زمان نمایش عمومی «بلید رانر 2» در حالی بازتاب وسیعی در رسانه های گروهی داشته، که هنوز کلید فیلم برداری آن زده نشده است.

دنیس ویله نووه فرانسوی تبار این اکشن دلهره آور را براساس فیلم نامه ای از هامپتون فانچر و مایکل گرین کارگردانی می کند. او تغییراتی در فیلم نامه اعمال کرده است.

اطاع چندانی از داستان فیلم در دست نیست و تهیه کنندگانش فقط به این نکته اشاره کرده اند که این داستان، یک دهه بعد از پایان ماجراهای قسمت اول اتفاق می افتد.

هریسون فورد بازیگر نسخه اصلی، در قسمت تازه هم حضور دارد و نقش محوری داستان را بازی می کند. او در نقش کاراکتر مامور ریک دکارد، یک شکارچی ماهر موجودات متمرد فضایی است.

به نوشته امپایر آنلاین، رایان گاسلیگ و رابین رایت دو بازیگری هستند که با فورد در ماجراجویی های قسمت دوم این مجموعه فیلم شرکت دارند.

ریدلی اسکات کارگردان نسخه اصلی، به عنوان مدیر تولید و یکی از تهیه کنندگان فیلم با قسمت دوم همکاری دارد. در عین حال، وی مشاور کارگردان هم هست.

شرکت فیلم سازی سونی و کمپانی برادران وارنر «بلید رانر 2» را با هزینه ای 90 میلیون دلاری تهیه می کنند. نسخه اصلی در سال 1982 به نمایش عمومی درآمد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها