کنسرت هاریپراساد چائوراسیا فلوت‌نواز مشهور هند روز چهار اردیبهشت ماه در تالار وحدت برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۸۹۶۸۳۷
نوازنده مشهور هندی در تالار وحدت روی صحنه می‌رود

سرویس جام جم نوا، نشست خبری کنسرت هاریپراساد چائوراسیا نوازنده برجسته فلوت هند صبح روز دوشنبه ٣٠ فروردین‌ماه با حضور سراب کومار سفیر هند و بهرام جمالی مدیرعامل بنیاد رودکی در تالار وحدت برگزار شد.

در ابتدای این نشست خبری سراب کومار سفیر هند گفت: باعث افتخار است که امروز این نشست را در سالنی برگزار می‌کنیم که بنام شاعر نامی ایران رودکی است.

وی افزود: روز گذشته وزیر امور خارجه کشور ما در ایران با دکتر ظریف، دکتر روحانی و دکتر ولایتی دیدار و گفت‌وگو داشتند، در تمام این دیدارها تأکید بر گسترش روابط فرهنگی بیشتر میان هند و ایران است.

کومار ادامه داد: یکی دیگر از این افتخارات برگزاری کنسرت هاریپراساد چائوراسیا استاد برجسته فلوت است، این کنسرت با مشارکت سفارت هند و بنیاد رودکی برگزار خواهد شد.

بهرام جمالی مدیرعامل بنیاد رودکی هم در این نشست گفت: ما از سال ٩٥ بنا را بر گسترش برنامه‌های فرهنگی میان ایران و کشورهای دیگر گذاشتیم، یکی از این برنامه‌ها این کنسرت بزرگ است.

وی افزود: من حتی به دوستان در بنیاد پیشنهاد دادم تا به خاطر مشترکات زیاد فرهنگی یک روز را در تقویم بنام روز هند نام‌گذاری کنند و در این روز شاهد برگزاری اتفاقات این‌چنینی باشیم.

کنسرت استاد هاریپراساد چائوراسیا روز شنبه ٤ اردیبهشت‌ماه ساعت ٢٠ در تالار وحدت برگزار خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها