جیمز باند هتل دار می شود

دانیل کریگ جیمز باند موطلایی سینما، در یک همکاری تازه با سام مندس در نقش یک شخصیت واقهی ظاهر می شود. این فیلم «هتل غیرمعمولی» نام دارد.
کد خبر: ۸۹۶۸۱۱
جیمز باند هتل دار می شود

به گزارش جام جم آنلاین ، سام مندس انگلیسی تبار فیلم تازه اش را براساس مقاله و داستان جنجالی نشریه نیویورکر می سازد. این مقاله بعدا به صورت یک کتاب هم درآمد.

مقاله پرسروصدای گای تیلز در این نشریه، در باره یکی از اهالی کلورادو به نام ژرارد فوس است. این مرد عجیب و غریب راه درازی را پیمود تا بتواند یک هتل بازگشایی کند.

اما تفاوت او بقیه هتل دارها در این بود که او با نصب دوربین های مخفی در نقاط مختلف هتل، به جاسوسی از مسافران پرداخت. فعالیت غیرقانونی فوس، یک قتل و یک رسوایی بزرگ را به همراه داشت.

کمپانی دریم ورکز تهیه کننده این درام تلخ اجتماعی است. استیون اسپیلبرگ مدیریت تولید فیلم را به عهده دارد و آن را با هزینه ای 50 میلیون دلاری تهیه خواهد کرد.

جو اشتراوس برای کار نگارش فیلم نامه «هتل غیرمعمولی» انتخاب شده و بزودی کار خود را شروع می کند. قرار است کلید فیلم برداری فیلم اواخر فصل تابستان زده شود.

دانیل کریگ و سام مندس با سینمای روشنفکرانه و غیرمتعارف بیگانه نیستند. هر دوی آن ها قبل از همکاری با پروژه جیمز باند، با محصولات غیرمتعارف سینمایی همکاری داشتند.

کریگ در دو فیلم جیمزباندی سام مندس به نام «اسکای فال» و «شبح» بازی کرده است. او بزودی دوباره در نقش مامور دو صفر هفت، در یک فیلم جیمز باندی دیگر ظاهر خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
حامد
-
۱۳:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۱/۳۰
۰
۰
سه فیلم جیمز باند و نه دو فیلم اونی كه ننوشتید بهترین فیلم تاریخ جیمز باند كازینو رویال است

نیازمندی ها