«طرفدار» طرفدار پیدا کرد

«طرفدار/ فن» فیلم تازه شاهرخ خان در اولین روز نمایش عمومی در سینماهای هند، توانست انبوه تماشاگزان مشتاق را به داخل سالن های نمایش بکشاند.
کد خبر: ۸۹۶۱۰۴
«طرفدار» طرفدار پیدا کرد

به گزارش جام جم آنلاین ، تحلیلگران اقتصادی سینما در این کشور آسیایی می گویند بیش از هفتاد درصد صندلی های سینماهای نمایش دهنده فیلم پر بوده است.

پر بودن این تعداد از صندلی های نمایش دهنده یک فیلم سینمایی در هند، به معنی استقبال بسیار بالای تماشاگران از فیلم در حال نمایش به حساب می آید.

بر این مبنا، اهل فن در هند می گویند فروش سه روز اول نمایش عمومی درام انتقادی و کمدی تازه شاهرخ خان، بالای 100 کرور (حدود 16 میلیون دلار) خواهد شد.

از «طرفدار» به عنوان یکی از مهم ترین محصولات سینمای هند در سال جاری میلادی اسم برده می شود، که منتقدان و تماشاگران بی صبرانه در انتظار اکران عمومی آن بودند.

نوع استقبال تماشاگران از فیلم، انتظارات و توقعاتی را که از آن می رفت برآورده کرد. این در حالی است که زمان نمایش فیلم کمی طولانی است.

به نوشته سایت اینترنتی ایندیا اف ام، شرکت قدیمی فیلم سازی یاش راج فیلمز، تهیه کننده «طرفدار» است و شرکت فیلم سازی شاهرخ خان هم در تولید آن مشارکت داشته است.

امر کارگردانی فیلم را مانیش شارما به عهده داشته و داستان آن، در باره طرفدار پروپاقرص یک ستاره سینما است که در راه طرفداری از او، راه افراط را می پیماید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها