با مشخص شدن زمان فیلم برداری سومین قسمت مجموعه فیلم ابرقهرمانانه و کمیک استریپی «وولورین»، بازیگر نقش منفی آن هم پیدا شد.
کد خبر: ۸۹۶۰۶۱
«وولورین 3» دشمن خود را پیدا کرد

به گزارش جام جم آنلاین ، بوید هالبروک در ماجراجویی های داستان قسمت تازه این اکشن ماجراجویانه، به مبارزه با کاراکتر هیو جکمن می پردازد.

سازندگان فیلم در کمپانی پارامونت، اطلاعاتی در باره کاراکتر هالبروک و توانایی های منفی او در اختیار رسانه های گروهی نگذاشته اند.

آن ها تنها به ذکر این نکته امتفا کرده اند که این کاراکتر، دارای آن چنان قدرتی است که تا پایان داستان فیلم، کاراکتر هیو جکمن را درگیر خود می کند.

هیو جکمن استرالیایی تبار در سومین قسمت این مجموعه فیلم، دوباره در نقش ابرقهرمانی به نام وولورین یا مرد گرگ نما بازی می کند.

این کاراکتر در مواقع خطر، دارای قدرت بدنی بسیار زیادی شده و خلق و خویی شبیه گرگ ها پیدا می کند. در این حالت، از دست او چنگ هایی آهنین می روید، که وجه مشخصه کاراکتر ابرقهرمانانه اوست.

به نوشته اسکرین اینترنشنال، جیمز منگولد کارگردان سومین قسمت «وولورین» است. کار فیلم برداری فیلم تا یک ماه دیگر شروع می شود. اواسط ماه ژولای سال 2017، به عنوان زمان نمایش عمومی فیلم تعیین شده است.

کاراکتر مرد گرگ نما با قسمت اول مجموعه فیلم «مردان ایکس» در سال دو هزار به تماشاگران سینما معرفی شد. سه سال قبل، تهیه کنندگان فیلم تصمیم گرفتند مجموعه فیلم تازه ای را با محوریت این کاراکتر و به صورت مستقل تولید کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها