jamejamnashriyat
کد خبر: ۸۹۶۳۴۱   ۲۹ فروردين ۱۳۹۵  |  ۰۰:۰۱

حجم فروش خودروهای فولکس واگن در سه ماهه اول سال 2016 میلادی 3/1 درصد و در ماه مارس 7/2 درصد افت داشته است. کاهش 10 درصدی فروش این کمپانی آلمانی در ایالات متحده آمریکا از جمله دلایل افت فعالیت‌های آن بوده است.

از سوی دیگر فولکس واگن در سه ماهه اول سال جاری میلادی سهم خود را از بازار جهانی خودرو 4/23 درصد می‌بیند که در بازه زمانی یکساله حدود یک درصد از نفوذ این شرکت در بازار کاسته شده است./ یورو نیوز

ارسال نظر
* نظر:
نام:
ایمیل:

یادداشت

بیشتر
شنبه ساعت 4 اتفاق افتاد

شنبه ساعت 4 اتفاق افتاد

ساعت چهار بار نواخت.../به مادرم گفتم: «دیگر تمام شد»/گفتم: «همیشه پیش از آن‌که فکر کنی اتفاق می‌افتد/باید برای روزنامه تسلیتی بفرستیم...»

محتوای موفق را در اوج تمام کنیم

محتوای موفق را در اوج تمام کنیم

موفق‌ترین محتواها را باید در اوج تمام کرد و نباید این‌طور باشد که آن‌قدر یک برنامه را ادامه دهند که بیننده یا شنونده، زده شود.

گفتگو

بیشتر

پیشنهاد سردبیر

بیشتر
وضعیت قرمز گیشه

سینما سال جدید را هم با بحران شروع کرده و ظاهرا مردم هنوز رغبتی به فیلم دیدن ندارند

وضعیت قرمز گیشه

پیشخوان

بیشتر