نرم افزارهای موبایل

انضباط تماس ها

اگر از افرادی هستید که فهرست تماس‌های شلوغی دارید و روزانه به دفعات زیاد گوشی‌تان زنگ می‌خورد یا به دیگران زنگ می‌زنید، این اپلیکیشن را از دست ندهید. این اپلیکیشن بر پایه کلاود (ابری) کار می‌کند و فهرست تماس‌ها (log) و وضعیت آنها را درون خود نگه می‌دارد.
کد خبر: ۸۹۵۷۱۲

از همین‌رو این اپلیکیشن غیر از نسخه اندروید و آی‌اواس، نسخه وب هم دارد که از طریق رایانه رومیزی قابل دسترسی است و تمام اطلاعات سینک می‌شود. در توضیح این اپ آمده که این برنامه بسیار مناسب افراد با تماس‌های زیاد و همچنین منشی‌ها یا اپراتورهای تلفنی است که سرشان شلوغ است. با ورود به اپلیکیشن نخست راهنمای آن را مشاهده می‌کنید سپس باید ثبت نام کنید. در نظر داشته باشید که بدون ثبت نام و ساخت حساب کاربری نمی‌توانید از این اپلیکیشن استفاده کنید. اکنون که وارد برنامه شدید می‌توانید یک فهرست تماس از مخاطبانی بسازید که می‌خواهید به آنها زنگ بزنید. با استفاده از آیکون مثبت در گوشه نمایشگر این کار را انجام دهید. پس از این کار می‌توانید کنار نام هر مخاطب که با وی تماس گرفته‌اید یادداشت بگذارید؛ برای مثال می‌توانید بنویسید «جوابی نگرفتم» یا «دوباره تماس می‌گیرم». با این کار فهرستی مرتب از وضعیت تماس‌هایتان دارید.

بازی با تمرکز

باز هم پای استودیوی «کچاپ» در میان است و یک بازی ساده، اما درگیرکننده. «ذن» همان طور که بخشی از نام این بازی است به مکتبی در مذهب بودایی اطلاق می‌شود که بر تمرکز و ژرف‌نگری تاکید دارد. به نظر نمی‌رسد سازنده‌های این بازی بی‌دلیل این نام را برای آن انتخاب کرده باشند؛ زیرا ماهیت بازی بر پایه تمرکز و دقت بسیار بالا همچون مکتب ذن استوار شده است، اما از اینها که بگذریم به روش این بازی می‌رسیم که بسیار ساده است، اما ادامه دادن آن بسیار دشوار. در این بازی یک توپ در حال حرکت در مسیری رو به بالاست، اما این مسیر مستقیم نیست و انواع پیچ و خم و موانعی در را‌هتان وجود دارد. توجه کنید که رنگ قرمز دشمن و رنگ سبز دوست شماست و نباید به هیچ شی، دیوار یا مانع قرمز برخورد کنید. با کشیدن انگشت در هر جای صفحه به سمت چپ یا راست، توپ این طرف و آن طرف می‌رود. با هر بار شکست، بازی از ابتدا و به شکل متفاوتی آغاز می‌شود و امتیاز بالاتر رکورد بیشتری را ثبت می‌کند.

کتاب آسمانی همراه

بسیاری از مسلمانان دوست دارند همواره یک قرآن کوچک در جیب‌ داشته باشند، اما مکروه بودن این عمل در برخی شرایط و مکان‌ها از نظر شرعی مسلمانان را با محدودیت مواجه می‌کند. با توجه به این موضوع می‌توانید از یک اپلیکیشن استفاده کنید که نه‌تنها قرآن را به‌صورت کامل دارد، بلکه قرائت هر آیه را برا‌یتان پخش می‌کند. اپلیکیشن «قرآن هدایت» یکی از جدیدترین اپلیکیشن‌های قرآنی برای اندروید است که با استاندارد بالایی ساخته شده است. با ورود به این اپلیکیشن هر یک از سوره‌های قرآن در یک صفحه جداگانه نمایش داده می‌شود که با اسکرول کردن می‌توان آیه‌های دیگر را خواند. هر آیه به‌صورت جداگانه همراه با ترجمه فارسی مشخص‌شده و با لمس آیکون «پخش» در پایین صفحه می‌توانید به قرائت آن آیه گوش کنید. درون این برنامه بیش از 130 ترجمه و تفسیر قرآن و 40 قرائت و ترجمه صوتی وجود دارد. فهرست سوره‌های این قرآن دیجیتال نیز بر اساس نام سوره، ترتیب نزول، آیات، صفحه و حزب قابل دسته‌بندی و مرتب کردن است.

الگو بسازید

آیا تاکنون به برخی تصاویر پس‌زمینه گوشی توجه کرده‌اید که یک الگوی تکراری درون‌شان وجود دارد؟ به تصاویر پس زمینه در اپلیکیشن‌هایی همچون تلگرام یا وایبر چطور؟ آیا می‌دانستید شما هم می‌توانید به آسانی از این نوع تصاویر با یک الگوی دلخواه بسازید، آن هم با هر عکس و الگویی که دوست دارید؟ با استفاده از این اپلیکیشن می‌توانید به آسانی و در زمانی کوتاه تصویر خود را بسازید. استفاده از این اپلیکیشن کاملا رایگان است، اما روی تصویر خروجی لوگوی سازنده درج می‌شود که برای حذف آن باید هزینه کنید. با ورود به اپلیکیشن با چهار آیکون میانی در پایین صفحه کار دارید. با لمس آیکون اموجی خندان می‌توانید از میان تصاویر موجود یا گالری گوشی یکی را انتخاب کنید. با انتخاب هر تصویر مشاهده می‌کنید که طرح مورد نظر به دفعات در صفحه کپی می‌شود. می‌توانید رنگ پس زمینه، تعداد تکثیر طرح، زاویه و اندازه و بسیاری دیگر از پارامترها را در کسری از ثانیه با این اپ ویرایش کنید که ساعت‌ها زمان با نرم‌افزارهای تخصصی می‌طلبد. به گفته سازنده، خروجی این اپلیکیشن را می‌توانید حتی روی کاور محافظ گوشی نیز چاپ کنید.

ورزش با پیاده‌روی

اگر اهل پیاده‌روی هستید و روزانه برای مسافت کوتاهی هم شده پیاده راه می‌روید این اپلیکیشن را جدی بگیرید. با استفاده از «Runkeeper» می‌توانید پیاده‌روی‌های منظم یا غیرمنظم روزانه‌تان را ثبت و ضبط کنید و از این فعالیت برای ورزش و رسیدن به وزن و تناسب اندام ایده‌آل بهره بگیرید. هنگام استفاده از این اپلیکیشن می‌توانید همزمان به موسیقی هم گوش کنید و از پیاده‌روی لذت ببرید. برای استفاده از این برنامه باید نوع ورزش را انتخاب کنید و دکمه شروع را بزنید. با این کار اپلیکیشن با استفاده از اطلاعاتی که از حسگرهای گوشی جمع‌آوری می‌کند داده‌های مفیدی را در اختیارتان می‌گذارد. برای مثال توسط GPS مسیرتان را روی نقشه ترسیم می‌کند و می‌توانید متوجه شوید در فلان تاریخ، کدام مسیر و چه مسافتی را پیموده‌اید و چه میزان کالری سوزانده‌اید. با اتصال گجت‌های سلامتی به گوشی‌تان، این اپ اطلاعات بیشتری از عملکردتان به دست می‌آورد و نمودارهای بیشتری ترسیم می‌کند. در آخر می‌توانید اطلاعات اپلیکیشن را با دوستان‌تان به اشتراک بگذارید و از نتایج تمرین آنها نیز با خبر شوید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها