آلبوم کامل موسیقی متن فیلم سینمایی «بادیگارد» تازه‌ترین ساخته ابراهیم حاتمی‌کیا با آهنگسازی کارن همایونفر راهی بازار موسیقی کشور شد.
کد خبر: ۸۹۵۴۷۹

به گزارش میزان، کارن همایونفر، آهنگساز این فیلم همراه این آلبوم، پیام تصویری را منتشر کرد و گفت: فیلم که خیلی زیبا بود، سعی کردم یک موسیقی زیبا هم بسازم. امیدوارم گوش کنید و لذت ببرید. همایونفر از پرکارترین آهنگسازهای سینمای ایران است که آثار متفاوتی را از ابتدای دهه 70 در سینمای ایران داشته، او از سال 1374 به آهنگسازی فیلم مشغول است و تاکنون برای بیش از 70 فیلم و 30 سریال تلویزیونی موسیقی متن ساخته است.

او درباره همکاری‌اش با حاتمی‌کیا در فیلم سینمایی «بادیگارد» گفت: من، حاتمی‌کیا و تدوینگر اولین کسانی بودیم که فیلم را کامل دیدیم و از همان لحظه تبادل افکار و ایده‌هایمان به طرز واقعی و صحیح صورت گرفت. نگارش موسیقی «بادیگارد» چهار ماه طول کشید و ضبط آن به شکل‌های مختلف و در استودیوهای گوناگون به طور دائم با تغییر و تحول همراه بود، اما این باعث نشد اختلاف نظری بین ما به وجود بیاید. در نهایت با همفکری، مشورت و تلاش دسته‌جمعی به جایی رسیدیم که مورد قبول حاتمی‌کیا قرار گرفت. درست است که من موسیقی «بادیگارد» را نوشتم، اما در واقع ترجمان روح خود اثر در آن وجود دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها