این هفته خبر فوق‌‌العاده خوشحال کننده‌ای برای دوستداران هیدتاکا میازاکی و بازی‌های شرکت From Software داریم. سومین و احتمالا آخرین بازی از مجموعه‌ Dark Souls که حدود دو هفته پیش در ژاپن منتشر شده بود، حالا به‌صورت جهانی برای پلتفرم‌های PS4 و Xbox One در دسترس خواهد بود.
کد خبر: ۸۹۳۸۹۰

داستان بازی مربوط به دورانی است که قدرت آتش کم شده و دنیا در حال تبدیل شدن به ویرانه است که شما باید سفری خطرناک را در چنین جهانی مملو از دشمنان و محیط‌هایی بسیار بزرگ‌تر نسبت به نسخه‌های قبلی در پیش بگیرید. به لطف گیم‌پلی سریع‌تر و تقویت سیستم مبارزات سخت بازی، بازیکنان حسابی در اتمسفر حماسی و تاریک محیط دارک سولز 3 غوطه‌ور خواهند شد. علاوه بر گیم‌پلی جذاب و درگیرکننده، گرافیک بازی نیز پیشرفتی چشمگیر داشته و بدون شک طرفداران قدیمی و مخاطبان تازه وارد از دیدن آن به وجد خواهند آمد. اگر دوست دارید خوراک حداقل شش یا هفت ماه آینده خود را تامین کنید، در خرید دارک سولز 3 تردید به خود راه ندهید.

بازگشت کاراکترهای دوست‌داشتنی سونی

شرکت سونی از زمانی که کار تولید کنسول‌های خانگی را آغاز کرد، همواره کنسول‌هایش را با بازی‌های خاص بخصوص شخصیت‌های ویژه‌ای معرفی کرده که هر کدام به نوعی نشانه ظهور نسل جدید کنسول‌ها بوده‌اند. PS1 با Crash Bandicoot شناخته شد، Uncharted و نِیتن درِیک قصد داشتند چنین کاری را برای PS3 انجام دهند که به معنای واقعی موفق نبودند و اما Ratchet and Clank که تاثیری چشمگیر در فروش PS2 داشتند، کنسولی که با بیش از صد میلیون فروش همچنان رکورد پرفروش‌ترین کنسول تاریخ را در اختیار خود دارد. این هفته Ratchet and Clank جدیدی به‌صورت انحصاری برای PS4 منتشر می‌شود که به نوعی بازسازی اولین نسخه‌ این مجموعه به شمار می‌رود.

این بازسازی با چیزی که در مورد بیشتر بازی‌های دیگر گفته می‌شود تفاوت دارد؛ زیرا علاوه‌بر تقویت تمام مکانیک‌های موجود در نسخه اول بازی مجموعه و خلق گرافیکی خیره‌کننده و جذاب، شاهد قدرت‌ها و ویژگی‌های دیگری برای کاراکترها هستیم که هر کدام از بهترین خصوصیت‌های دیگر بازی‌های مجموعه به شمار می‌رفته‌اند. از آن جمله می‌توان به سیستم ارتقای سلاح‌ها و سلامتی اشاره کرد. سلاح‌های جدیدی مثل Pixelizer نیز برای بازی طراحی شده‌اند که همان‌طور که از اسمش پیداست دشمنان را به پیکسل‌های هشت بیتی تبدیل می‌کند! انتظار می‌رود این بازی به لندمارکی برای عناوین سکوبازی - تیراندازی انحصاری کنسول PS4 تبدیل شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها