خطیب جمعه تهران:

نیاز کشور ایجاد شغل است

امام جمعه موقت تهران با تاکید بر این‌که همه با محوریت رهبری، خرده حساب‌ها را کنار بگذاریم و فقط به منافع ملت بیندیشیم و به فکر کار در کشور باشیم گفت: اکنون کشور نیاز به ایجاد شغل دارد نه این‌که پولی به مردم بدهیم تا کالایی خریداری کنند.
کد خبر: ۸۹۳۷۵۰

به گزارش فارس، آیت‌الله امامی‌کاشانی در خطبه‌های نماز جمعه با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری بر اقتصاد مقاومتی، اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب فرمودند توسعه و رونق اقتصادی کشور از اولویت اصلی برخوردار است، یعنی این که اگر ما در موضوع توسعه و رونق اقتصادی در کشور موفق شویم در سایر مسائل فرهنگی، سیاسی و اجتماعی هم موفق خواهیم شد.

خطیب جمعه تهران گفت: رهبر معظم انقلاب روی این موضوع اصرار داشتند که باید در زمینه تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی وارد عمل شویم، صحبتی هم که با مسئولان کشور در روزهای اخیر داشتند بر همین محور استوار بود و فرمودند که همه باید برای رونق اقتصادی کشور به دولت کمک کنند تا ظرف یک‌سال کشور در اقتصاد به اهداف ملموسی دست یابد.

وی با اشاره به بداخلاقی و بدعهدی آمریکا اظهار کرد: کسانی که به دنبال آمریکا هستند، بدانند دشمن می‌خواهد نقطه ضعف ملت ایران را پیدا کند و از همان ناحیه به ملت ایران فشار بیاورد، این مساله موضوع بسیار مهم و قابل توجهی است.

آیت‌الله امامی‌کاشانی یادآور شد: موضوع اقتصاد مقاومتی، بحث فنی و علمی است، اما نماز جمعه محل بحث فنی نیست بلکه دولت و کسانی که می‌توانند کمک کنند، مانند مجلس شورای اسلامی باید آن را پیگیری کنند، ولی بنده می‌خواهم درباره فرهنگ اسلام در این زمینه صحبت کنم و باید بگویم اسلام بیکاری را نمی‌پذیرد، اسلام معتقد است باید اشتغال ایجاد شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها