سرمربی تیم ملی والیبال گفت: در حال حاضر می‌خواهم با شخصیت والیبالیست‌های ایرانی و نحوه کار در این کشور آشنا شوم.
کد خبر: ۸۹۰۸۹۴
لوزانو: کسب سهمیه المپیک برای ایران بی‌نهایت مهم است

به گزارش جام جم ورزشی و به نقل از ایسنا ، رائول لوزانو، سرمربی آرژانتینی تیم ملی والیبال ایران از 15 فروردین، اردوی آماده‌سازی تیم ملی را به صورت مستقیم زیر نظر می‌گیرد. تیم او «چراد چارنی رادوم» در لیگ والیبال لهستان در حال حاضر با 14 پیروزی و 9 شکست در جایگاه چهارم جدول پلاس لیگا قرار دارد. شاگردان لوزانو تنها یک بازی دیگر در لیگ مقابل «اسکرا بلچاتو» برگزار خواهند کرد و لیگ برای آنها تمام می‌شود.

لوزانو با حضور در ایران و در فرصت باقیمانده، تلاش می‌کند تا تیم ملی والیبال ایران را برای حضور در مسابقات انتخابی المپیک 2016 ریو و گرفتن سهمیه این بازی‌ها آماده کند.

به گزارش یک سایت خبری لهستانی، دیدار با «اسکرا بلچاتو»، آخرین حضور لوزانو در تیم رادوم است و او برای تمدید احتمالی قراردادش با این تیم بعد از مسابقات انتخابی المپیک با طرف لهستانی،‌ مذاکره خواهد کرد.

لوزانو در این باره گفت: کسب سهمیه المپیک برای ایران بی نهایت مهم است. قرارداد فعلی من تا ماه سپتامبر (شهریور) اعتبار دارد که در صورت حضور در المپیک، 2 تا 4 سال دیگر قابل تمدید است. من در حال حاضر می‌خواهم با شخصیت بازیکنان ایرانی و نحوه کار در ایران آشنا شوم. البته از خولیو ولاسکو، سرمربی پیشین ایران چیزهایی شنیده‌ام اما می‌خواهم خودم به شناخت لازم برسم، چون با فرهنگ و کشور متفاوتی با آنچه قبلاً دیده‌ام، روبه‌رو می‌شوم.

لوزانو ادامه داد: من از حضور در رادوم خوشحالم. در این تیم چندین بازیکن آینده‌دار حضور دارند که در چند ماه گذشته، پیشرفت خوبی کرده‌اند. دوست دارم کارم را با رادوم ادامه دهم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها