3 کشته و 7 زخمی در انفجار گاز در زنجان

مدیر روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان زنجان از فوت سه نفر در انفجار گاز در روستای چورزق واقع در جاده بیجار زنجان خبر داد و گفت: هفت مصدوم این حادثه هم به بیمارستان منتقل شده‌اند.
کد خبر: ۸۹۰۶۶۶
3 کشته و 7 زخمی در انفجار گاز در زنجان

به گزارش جام جم آنلاین، جواد مرادی امروز در گفت‌وگو با فارس در زنجان با اشاره به انجام مأموریت توسط نیروهای اورژانس استان زنجان طی شب گذشته اظهار کرد: این مأموریت حدود ساعت 22 و 15 دقیقه شب گذشته به اورژانس ابلاغ شده است.

وی از حضور آمبولانس‌های چهار پایگاه فاتح، مرکزی، پاپایی و زرین‌آباد در محل حادثه انفجار گاز خبر داد و اضافه کرد: انفجار گاز در روستای چورزق جاده بیجار روی داده است.

مدیر روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان زنجان به مرگ سه نفر در محل حادثه اشاره و تصریح کرد: هفت مصدوم این حادثه هم به بیمارستان آیت‌الله موسوی زنجان منتقل شده‌اند.

مرادی تأکید کرد: همه مصدومان و کشته‌شدگان حادثه انفجار ناشی از نشت گاز شب گذشته در روستای چورزق مرد و بالای 17 سال بوده‌‌‌‌‌‌اند.

وی در تشریح محل وقوع حادثه انفجار گاز گفت: این حادثه در یک خواربارفروشی روی داده است و مصدومان حادثه هم به دلیل وضعیت بد جسمی نتوانستند در مورد آن توضیحی بدهند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها