کاش روزی بیاید که تمام مردم ایران چه دختر، چه پسر از پیر گرفته تا جوان، همه روزنامه جام‌جم و ویژه نامه تپش بخوانند تا دزدی و جنایت به حداقل برسد.زیاری‌فر از رشت
کد خبر: ۸۸۳۶۹۹

21 سال دارم و چند سال است خواننده تپش هستم. با اطلاعاتی که از تپش گرفتم با خطراتی که در اینترنت تهدیدم می‌کند، آشنا شده‌ام.

عاطفه از استان گلستان

شاید باورتان نشود اما 10سالی است که، یک چهارشنبه را بدون تپش نگذراندم و نتیجه‌اش را هم دیده‌ام. تا به حال با چیز‌هایی که از تپش یاد گرفتم توانستم از آسیب‌های اجتماعی دور باشم و دچار لغزش و انحراف نشوم. با خواندن تپش راهی برای زندگی بهتر و به دور از آسیب‌های اجتماعی پیدا کردم و به شما عزیزان زحمتکش خسته نباشید و خداقوت می‌گویم .

مسعود حسابی از گلشهر کرج

درجواب آن شخصی که گفته بود قاتلان نباید هیچ‌وقت به بخشش فکر کنند باید گفت، خدای نکرده ممکن است خود شما هم ناخواسته فردی را به قتل برسانی آن وقت به بخشش فکر می‌کنید.

428… 0938

پیشنهاد و تذکراتی برای بهتر شدن تپش ارائه دادم که تا به حال هیچ‌کدام چاپ نشدند ولی من بازهم تپش راخواهم خواند. می‌خواهید به شما ثابت کنم؟ از آقای نجفوند، تنها دکه‌دار روزنامه در محله قاضی‌آباد بپرسید.

محمدرضا دولتیان خرم‌آباد لرستان

تپش: خوشبختانه هر هفته با حجم انبوهی از نظرات شما خوانندگان تپش روبه‌رو هستیم و متاسفانه به دلیل محدودیت صفحات نمی‌توانیم همه را چاپ کنیم.

اگر انتقاد کسی که15 ساله حوادث می‌خواند را چاپ می‌کنید، باید بگویم؛ بنده دختر و پسرهای زیادی را دیدم که بادوستی خیابانی بهترین زندگی و ازدواج را داشتند ولی امثال من فقط به دلیل سطح پایین زندگی باید توهین بشنوند.

764 0930

تپش: ما موضوعات را مطلق نگاه نمی‌کنیم و امکان دارد برخی دوستی‌ها سرانجام خوبی داشته باشد؛ اما اغلب این ارتباطات پایان شومی داشته است.

این هفته مطلب دزدانی که با نوروز می‌آیند به جا و به موقع بود بحث سایبر و فضای مجازی را هم خوب مدیریت می‌کنید و پیوسته پیش می‌روید .نیاز جامعه را خوب درک می‌کنید ولی بازهم اتفاقات این فضاها خیلی زیاد و تلخ است گرفتن عکس ونگهداری آن درگوشی تلفن همراه دردسرهای زیادی داشته که هر روز شاهدش هستیم.
ممنون می‌شوم بازهم ادامه دهید از هوشمندی شما متشکرم.

مهین نجارزاده کرمان

تپش فوق‌العاده است اما این چندمین پیام من است که چاپ نمی‌کنید. خواهش می‌کنم در مورد اختلاف خانوادگی و آواره شدن بچه‌ها بیشتر چاپ کنید تا برای همه عبرت‌آموز باشد.

صغری مهریار از مشکین شهر، شهرک گل‌ها

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها