لیگ برتر والیبال به روزهای پایانی نزدیک می‌شود

«گاز» یک‌ قدم تا فتح جام

حساس‌ترین بازی لیگ برتر والیبال گرچه در حضور 280 تماشاگر برگزار شد، اما شور و هیجان بالایی داشت و در نهایت با پیروزی تیم گاز تهران به پایان رسید.
کد خبر: ۸۸۳۱۷۰

تیم گاز، صدرنشین فعلی لیگ برتر که برای نزدیک شدن به کسب عنوان قهرمانی، باید ذوب‌آهن سوم جدولی را از پیش‌رو برمی‌داشت با درخشش ستاره خود شبنم علیخانی، این دیدار را با نتیجه 3 بر یک به سود خود خاتمه داد و گامی بزرگ به سوی فتح جام برداشت. در این بازی که بیش از 2 ساعت به طول انجامید، ذوب‌آهنی‌ها ست دوم را 26 بر 24 به سود خود خاتمه دادند، اما در ست‌های اول، سوم و چهارم به ترتیب با امتیازهای 25 بر 14، 25 بر 14 و 25 بر 15 مغلوب شدند تا گاز تهران همچنان بی‌شکست به صدرنشینی خود در این رقابت‌ها ادامه دهد.

این دهمین برد متوالی شاگردان سیما صدیقی بود و باعث شد این تیم با 29 امتیاز، در فاصله دو هفته تا پایان رقابت‌ها در آستانه کسب عنوان قهرمانی قرار بگیرد. سرمربی تیم گاز در پایان این بازی گفت: واقعیت این است که دور رفت بی‌شکست قهرمان شدیم و تلاش می‌کنیم در دو بازی آخر هم به پیروزی برسیم و جشن قهرمانی را بی‌شکست بگیریم. به طورحتم دو بازی پیش‌رو را هم با برد به اتمام می‌رسانیم و با قدرت خود را برای حضور در جام باشگاه‌های آسیا آماده می‌کنیم.

در دیگر دیدار حساس هفته دهم لیگ برتر والیبال، دانشگاه آزاد در سه ست متوالی و با امتیازهای 25 بر 15، 25 بر 20 و 25 بر 9 مقابل شهرداری ارومیه به پیروزی رسید تا همچنان با 26 امتیاز و 8 برد در تعقیب گاز تهران باشد.

در جدول رده‌بندی، گاز تهران با 10 پیروزی و 29 امتیاز در صدر قرار دارد، دانشگاه آزاد با 8 پیروزی و 26 امتیاز در مکان دوم است و ذوب‌آهن با 7 پیروزی و 20 امتیاز در رده سوم قرار دارد. تیم‌های برق شیراز، سایپا، شهرداری ارومیه و شهرداری تبریز هم به ترتیب در رده‌های چهارم تا هفتم قرار دارند.

گفتنی است تیم گاز در صورت پیروزی مقابل سایپا قهرمان لیگ برتر والیبال خواهد شد.

برنامه هفته یازدهم

چهارشنبه 5 اسفند: ذوب‌آهن ـ شهرداری تبریز، ساعت 15 در در سالن ملت اصفهان

پنجشنبه 6 اسفند: سایپا ـ دانشگاه آزاد، ساعت 15 در خانه والیبال تهران

جمعه 7 اسفند: برق شیراز ـ شهرداری تبریز، ساعت 15 در سالن دستغیب شیراز

شنبه 8 اسفند: گاز تهران ـ سایپا، ساعت 14 در خانه والیبال تهران

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها