برد و باخت خوزستان

دومین برد پیاپی فولاد خوزستان همان‌طور که می‌تواند به معنای خروج این تیم از بحران باشد، روی دیگر آن دومین باخت پیاپی شاگردان عبدالله ویسی و افتادن آبی‌های خوزستان در سراشیبی است، اما این همه ماجرای لیگ برتر نبود زیرا دیروز تیم‌های نسبتا ضعیف، مدعیان را متوقف کردند تا فوتبال‌دوستان را به نیم‌فصل متفاوت و هیجانی‌تر امیدوار کنند.
کد خبر: ۸۷۷۱۹۳

به گزارش جام‌جم، خواب زمستانی لیگ برتر که مقارن شده بود با بازی‌های تیم فوتبال امید در انتخابی المپیک، طی دو روز گذشته و با آغاز دیدارهای هفته هجدهم به پایان رسید. جایی که ابتدا ملوان بندرانزلی و استقلال اهواز به تساوی یک بر یک رضایت دادند و دیروز هم در شهرآورد خوزستان، فولادی‌ها یک بر صفر استقلال دیارشان را شکست دادند تا ضمن کسب دومین برد پیاپی، دومین باخت پشت سر هم را به شاگردان ویسی تحمیل کنند. با این برد اسکوچیچ نفس راحتی کشید و می‌تواند با تمرکز بیشتر روند تیمش را در جدول لیگ صعودی کند. در مقابل استقلال خوزستان که هفته هفدهم را با باخت برابر پرسپولیس پشت سر گذاشت با شکستی که دیروز متحمل شد، نشان داد پیش‌بینی‌های کارشناسان فوتبال مبنی بر افتادن این تیم در سرازیری خیلی هم دور از ذهن نیست، مگر این‌که این تیم و مربی جوانش در هفته‌های بعد به خود بیایند. آنچه مسلم است شکست دیروز ویسی می‌تواند به سقوط این تیم به رده چهارم بینجامد، تیمی که در هفته‌های پیش صدرنشین بود! دیروز همچنین سیاه‌جامگان یکی دیگر از قعرنشینان جدول در کمال ناباوری تیم علیرضا منصوریان را در تهران شکست داد تا بیشتر در لیگ، بقا را باور داشته باشد. در تهران راه‌آهن رده پانزدهمی هم تراکتورسازی مدعی را متوقف کرد تا تبریزی‌ها با وجود یارگیری خوب در نیم فصل، همچنان نوسانی پیش بروند.

نتایج بازی‌های برگزار شده

استقلال اهواز یک - ملوان یک، گل‌ها: میلاد پاک‌پرور (8 برای استقلال)، احمد آهی (16) برای ملوان

نفت تهران یک - سیاه‌جامگان مشهد2، گل‌ها: ارسلان مطهری (34- پنالتی برای نفت) و رضا عنایتی (50- پنالتی) و ارسلان مطهری (83- گل به خودی) برای سیاه‌جامگان

استقلال خوزستان صفر- فولاد خوزستان یک، گل: ماتیاس چاگو (82)

راه‌آهن صفر- تراکتورسازی صفر

برنامه دیگر بازی‌های هفته هجدهم

دوشنبه: 12 بهمن: گسترش فولاد تبریز- صبای قم(14 و 30 دقیقه)

سه‌شنبه 13 بهمن: ذوب‌آهن- استقلال تهران(14 و 30 دقیقه)، پدیده- سایپا،(14 و 30 دقیقه)، پرسپولیس- سپاهان(17)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها