به گزارش ایرنا، بسیاری از سالمندان برای پیشگیری از شکستگی استخوان، مکملهای ویتامین D مصرف میکنند، اما یک مطالعه جدید نشان میدهد خطر به هم خوردن تعادل و سقوط در افرادی که دز کمتری از این ویتامین را مصرف میکنند، کمتر است و این افراد در برابر شکستگی استخوان بهتر محافظت میشوند.
نتایج این مطالعه جدید که از سوی محققان دانشگاه زوریخ انجام شده است، نشان میدهد افرادی که دزهای بیشتر ویتامین D مصرف میکنند، بیشتر دستخوش افتادن و احتمالا شکستن استخوان میشوند.
هوش مصنوعی یکی از قدیمیترین عادتهای ما در اینترنت را تغییر داده است
جامجم آنلاین بررسی کرد
در گفتوگو با جامجم آنلاین عنوان شد
در گفتوگو با جامجم آنلاین تشریح شد
جامجم آنلاین بررسی کرد
در گفتوگو با جامجم آنلاین مطرح شد