خیلی از خانم‌ها دوست دارند که ششدانگ قلب همسرشان را تصرف کنند، به طوری که توجه کامل شوهرشان را به خود معطوف کرده و همسرشان به جایی برسد که جز آنها نبیند! شاید این آرزوی تاریخی بسیاری از خانم‌هاست، بحث‌هایی مثل اختلاف با مادر شوهر، شک به بسیاری از رفتارهای همسر، ناراحتی از حضور شوهر در شبکه‌های اجتماعی و حتی حساس بودن نسبت به دیر آمدنش، همه اینها در اصل ریشه در این خواسته زنانه دارد.
کد خبر: ۸۶۹۰۶۹

البته وقتی می‌گوییم این یک خواسته زنانه است به معنی این نیست که مردان به دنبال دریافت توجه از همسرشان نیستند، آنها هم دوست دارند نقطه مرکزی قلب همسرشان و خانواده باشند، اما نیاز مردان بیشتر درک موقعیت و جایگاهشان به عنوان یک مرد است و نیاز زنان بیشتر رسیدن به نقطه معشوق بودن و مورد توجه قرار گرفتن. رسیدن به هر کدام از این جایگاه‌ها روش خاص خود را دارد.

خانمی که می‌خواهد در قلب همسرش حکمرانی کند، نباید به دنبال به دست آوردن حکمرانی در زندگی خانوادگی باشد. اگر خانواده‌ای زن‌سالار شد و مرد را از صفت مرد بودن خود دور کرد، حتی اگر کل قلب شوهر برای همسرش بتپد، اما چندان لذتبخش نخواهد بود چون خانم‌ها دوست دارند یک قلب قوی و مردانه متعلق به آنها باشد، پس برای این‌که در عمق جان همسرتان نفوذ کنید و از این نفوذ هم لذت ببرید، مردانگی و قدرت او را زیر سوال نبرید.

قدیم‌ترها رسم بود که به عروس خانم شب عروسی می‌گفتند: دو سال بگو چشم و یک عمر فرمانروایی کن. این حرف به معنی این نیست که کلک بزن یا نقشه خاصی را برای همسرت بکش، بلکه یعنی در ابتدای رابطه و آشنایی و زیر یک سقف رفتن، حرف همسرت را قبول کن و زمانی که جایگاه خود را در قلب همسرت پیدا کردی، تدبر و درایت خود را نشان دادی و حساب عزت نفس او را پر کردی، آن وقت می‌توانی خواسته‌هایت را بدون دیکته کردن و با فنون خاص زنانه مطرح کنی و متعجب شوی که همه آنها رعایت می‌شود.

چه در سال‌های اول زندگی و چه بعد از مدتی که اصطلاحا میخ را محکم کوبیده‌اید، یک کار را باید همچنان انجام دهید. آن هم درست کردن تار عنکبوت است، تعجب نکنید تا انتهای مطلب با ما همراه باشید تا معجزه تار عنکبوت را در رابطه همسران ببینید.

مهم‌ترین چیزی که یک زن به عنوان پایگاه عاطفی خانه باید بداند و رعایت کند این است که همسرش را با محبت و عشق آنچنان محاصره کند که شوهرش اگر هم بخواهد نتواند بدون او زندگی کند. مثالی که یک روز استادم سر کلاس گفت شاید برای شما هم جالب باشد. او می‌گفت: زن باید بتواند مثل تارهای عنکبوت خانه را پر از رشته‌های محبت خود کند که قلب شوهر آنچنان در این رشته‌ها گرفتار شود که اگر به هر دلیلی بخواهد هم نتواند از این محبت خلاص شده و هر چه بیشتر دست و پا بزند، بیشتر گرفتار شود. شاید در ابتدای امر این‌طور به نظر بیاید که این مثال چندان خوبی نیست، اما اگر در معنای آن دقت کنید، می‌بینید که یک فوت کوزه‌گری است برای داشتن زندگی عاشقانه و آرام.

محبت وقتی بی‌قید و شرط بوده و در حکم گروکشی برای رسیدن به خواسته‌ای نباشد، آن‌قدر تاثیر عمیق بر روح و روان طرف مقابل می‌گذارد که به مرور زمان جایگاه ویژه‌ای در زندگی‌اش خواهید داشت.

بعضی حرف‌ها که به بهانه پشتیبانی از زنان و دفاع از حقوق آنها گفته می‌شود، در اصل فراموش می‌کنند ساختار روحی زن و نیازهای عاطفی مرد و همچنین نحوه تعامل صحیح آنها برای داشتن یک خانواده سالم و استحکام آن چگونه است.

بزرگ‌ترین سلاح زن، توانایی او در محبت کردن و تحت تاثیر قرار دادن عاطفی است. درست است که باید در هر کاری اعتدال را رعایت کرد، اما این به معنی این نیست که محبت‌های زنانه احتکار شود که نکند مردان ظرفیت نداشته باشند. شما به عنوان یک زن می‌توانید الهه عشق و محبت در خانه‌تان باشید و با همان زبان در صورت لزوم همسرتان را از اشتباه رفتن و سوءاستفاده از حسن خلقتان بازدارید. خانه‌تان را پر از تارهای محبت کنید تا قلب مردتان شکار شما شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها