نرم‌افزارهای موبایل

جدال برای دزدی بیشتر

شرکت بازی‌سازی که به واسطه بازی محبوب Cut The Rope محبوبیت زیادی به‌دست آورده است، به‌تازگی همراه با رونمایی از نسخه جدید Cut The Rope، از بازی دیگری با عنوان King of Thieves نیز پرده برداشت.
کد خبر: ۸۶۸۶۷۵

این بازی گرافیک و طراحی مشابه Cut The Rope دارد، اما این بار در چهره شخصیت اول بازی دیگر خبری از آن حماقت دوست‌داشتنی موجود سبز رنگ نیست و شرارت و زرنگی موجود سیا‌هپوش که برای سرقت جواهرات رقابت می‌کند نظر شما را جلب خواهد کرد. بازی «پادشاه دزدان» همان طور که از نام آن مشخص است براساس ضرب‌المثل «هر کی از دزد بدزده شاه‌دزده» عمل می‌کند و شما در جریان این بازی باید جواهرات را از دزد‌های دیگر بدزدید و نگذارید دیگران به طلاهای شما دست‌درازی کنند. در مسیر شما برای رسیدن به گنجینه‌ها، موانعی مانند تیغ‌های برنده، توپخانه‌ و محافظ‌های درشت‌هیکل وجود دارد تا اضافه کردن به اندوخته‌هایتان چندان هم آسان نباشد. همچنین باید امنیت اندوخته‌هایتان را بالا ببرید تا کار برای سارقان دیگر سخت شود. این بازی محیطی آنلاین دارد و کاربران باید برای رسیدن به صدر جدول با یکدیگر رقابت کنند. امکان تشکیل اتحادیه دزدان نیز وجود دارد و می‌توانید با دیگر دوستانتان به گروه راهزن‌ها تبدیل شوید.

giphy cam

مختصر و مفید: زمانی که اینترنت سال‌های ابتدایی خود را پشت‌سر می‌گذاشت و هنوز خبری از فلش و مولتی مدیا در صفحات وب نبود، تصویرهای متحرکی که با نام گیف در اینترنت منتشر می‌شدند قهرمانان عصر خود بودند؛ تصویری کم‌کیفیت و چندثانیه‌ای که پیامی هر چند کوتاه را انتقال می‌داد. با پا گرفتن چند رسانه‌ها در اینترنت تصاویر گیف هم به فراموشی سپرده شدند و جای خود را به ابزارهایی خوش‌آب و رنگ‌تر دادند، اما در یکی دو سال اخیر با روی کار آمدن شبکه اجتماعی gag9 بار دیگر تصاویر گیف محبوبیت پیدا کردند و بارها به اشتراک گذاشته شدند. ساختن این تصاویر چندان کار ساده‌ای نیست و به ابزارهایی برای این کار نیاز دارید. اپلیکیشن giphy cam یکی از ساده‌ترین ابزارها برای این کار است. فقط کافی است اپلیکیشن را بالا آورده و فیلم بگیرید. همچنین می‌توانید افکت‌های رنگی مختلف به تصویر اضافه کنید و روی آنها متن بگذارید و در آخر خروجی گیف بگیرید. در نهایت این اپلیکیشن به شما این امکان را می‌دهد به‌صورت مستقیم تصاویر را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

Spark Email

اتاق بایگانی پیشرفته: اگر اپلیکیشن‌های جیمیل و میل با تمام ویژگی‌های منحصر‌به‌فردشان کار شما را راه نمی‌اندازند و به ابزاری مناسب‌تر برای مدیریت ایمیل‌هایتان نیاز دارید، می‌توانید اپلیکیشن کاربردی Spark Email را امتحان کنید. این اپلیکیشن محبوب سرعت بسیار خوبی در دریافت و ارسال ایمیل‌ها دارد و بسیار سریع‌تر از دیگر اپلیکیشن‌ها شما را از رسیدن نامه الکترونیکی جدید باخبر می‌کند. همچنین سیستم هوشمند این اپلیکیشن که smart inbox نام دارد، با توجه به نوع کاربری‌تان نامه‌های مهم و غیرمهم را از هم تمییز داده و آنها را در دسته‌بندی‌های مختلفی قرار می‌دهد. شما می‌توانید در محیط همان اپلیکیشن به ایمیل‌های خود متن اضافه کرده، عکس و فایل اتچ کرده و برای دیگران ارسال کنید. رابط کاربری سریع و پویای اپلیکیشن نیز شما را از محیط سنتی اپ‌های جیمیل و میل رهایی می‌دهد. همچنین Spark Email از تمام سرویس‌های میل پشتیانی می‌کند و می‌تواند برعکس اپ جیمیل چند حساب کاربری از چند سرویس مختلف را به ‌صورت همزمان مدیریت کنید.

Aacapella

عکس، صدا، دوربین؛ حرکت: همان طور که می‌دانید و در صفحه اپلیکیشن‌های کلیک با آنها آشنا شده‌اید، نرم‌افزارهای بیشماری برای ویرایش عکس‌ها و حتی ساخت ویدئو وجود دارد، اما اگر بخواهید برای ساخت یک ویدئو با عکس‌هایتان روی موسیقی آن هم کار کنید، گزینه‌های زیادی پیش روی شما وجود ندارد. Acapella بیشتر از آن‌که یک اپلیکیشن ساخت ویدئو باشد ابزاری برای خلق یک موسیقی فوق‌العاده است. برای کار با این اپلیکیشن ابتدا باید عکس‌ها و ویدئو‌های خود را انتخاب و سپس کار روی موسیقی را شروع ‌کنید. شما می‌توانید صفحه خود را به چند کادر مختلف ـ تا 9 بار ـ تقسیم کنید، ترکیبی از ویدئو‌ها و عکس‌ها را در آن جای دهید و برای نمایش هر کدام زمانی متفاوت تعیین کنید. در بخش موسیقی انواع و اقسام ابزارهای موسیقی در اختیار شما قرار داده شده است. قطعه موسیقی خود را بسازید و به زیباترین شکل ممکن آن را با تصویر ترکیب کنید. قابلیت تقسیم صدا به باندهای چپ و راست هم وجود دارد و در نهایت لوگوی اختصاصی خود را روی تصویر قرار داده و در شبکه‌های اجتماعی مختلف به اشتراک بگذارید.

ردیابی گوشی بدون نقشه

راهی برای تعقیب سارقان: گم کردن گوشی یک مشکل همیشگی است و فرقی ندارد چقدر به گوشی خود علاقه داشته باشید. ممکن است این اتفاق به دلایل مختلف مانند دزدیده شدن گوشی و جا گذاشتن آن برای شما اتفاق بیفتد، اما راه‌حل چیست؟ به نظر می‌رسد بهترین راه استفاده از همان ردیاب‌های اختصاصی سیستم‌های‌عامل‌ باشد، اما اگر گوشی شما همیشه آنلاین نیست باید دنبال راه‌حلی باشید که در صورت آفلاین بودن هم قابل ردیابی باشد. اپلیکیشن ردیابی گوشی روی نقشه بدون GPS و Net می‌تواند گزینه مناسبی باشد. این برنامه مخصوص گوشی‌های اندروید بوده و نیازی به تائید درخواست از طرف گوشی مورد نظر ندارد تا در صورت به سرقت رفتن گوشی، سارق متوجه ردیابی توسط شما نشود. نحوه عملکرد نرم‌افزار به این شکل است که هنگام ردیابی یک پیام کوتاه به گوشی شخص مقابل ارسال می‌شود و موقعیت شخص مقابل نیز از طریق پیام کوتاه به‌صورت کاملا مخفیانه به گوشی ردیاب می‌رسد. همچنین برای این‌که سارق نتواند نرم‌افزار را از روی گوشی پاک کند یا از وجود آن مطلع شود، می‌توانید این اپلیکیشن را در گوشی خود مخفی کرده و در صورت نیاز با شماره‌گیری کد *123654* آن را فعال کنید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها