شبکه مستند سیما برای سالروز حماسه 9 دی یک مستند را برای پخش در نظر گرفته است.
کد خبر: ۸۶۸۳۱۲

به گزارش روابط عمومی شبکه مستند سیما، مستند «حماسه 9 دی» امشب ساعت 20 و 30 دقیقه چهارشنبه به مدت 30 دقیقه از شبکه مستند سیما روی آنتن می‌رود.این مستند شامل بخش‌هایی از سخنرانی مقام معظم رهبری در دیدار با جمعی از شعرا در سال 88 است. بخش‌های دیگری از این مستند نیز به تصاویری از راهپیمایی مردم در 9 دی در میدان آزادی و شهرهای مختلف ایران اختصاص دارد.

نگاهی طنز به پشت صحنه سینما در «قاعده بازی»

بیش از نیمی از نگارش مجموعه تلویزیونی قاعده بازی در مرکز گسترش فیلمنامه‌نویسی رسانه ملی به رشته تحریر درآمد. نگارش مجموعه تلویزیونی قاعده بازی که توسط حسین تراب‌نژاد نوشته می‌شود، از نیمه گذشته و پیش‌بینی می‌شود تا ابتدای سال 95 به اتمام برسد.

این مجموعه تلویزیونی به قلم حسین تراب‌نژاد در 26 قسمت 45 دقیقه‌ای در مرکز گسترش فیلمنامه‌نویسی رسانه ملی به نگارش درمی‌آید.

افتتاح رسمی شبکه تهران به تعویق افتاد

مدیر شبکه تهران از به تعویق افتادن افتتاح رسمی این شبکه تلویزیونی خبر داد. احسان کاوه به فارس گفت: قرار بود شبکه تلویزیونی تهران سه شنبه 8 دی ماه مقارن با میلاد پیامبر اکرم(ص) به صورت رسمی آغاز به کار کند که بنا به دلایلی این امر به تعویق افتاد. کاوه درباره زمان راه‌اندازی این شبکه تلویزیونی گفت: امیدوارم هرچه سریع‌تر این مشکلات حل شود و ما بتوانیم خیلی زود و طی یک الی دو هفته آینده مراسم افتتاح رسمی شبکه تهران را برگزار کنیم.

جشنواره عکس سلفی لبخند در تلویزیون

جشنواره عکس سلفی لبخند به همت برنامه «خسته نباشید» شبکه مستند و به مناسبت میلاد پیامبر اکرم(ص) و امام جعفر صادق(ع) برگزار می‌شود. به گزارش روابط عمومی شبکه مستند سیما، شرکت‌کنندگان در این جشنواره باید از لبخند خود در محل کار عکس سلفی بگیرند و برای شبکه مستند بفرستند. عکس‌های ارسالی به این جشنواره از شبکه مستند سیما پخش می‌شود و به عکس‌های برتر جوایز ویژه‌ای اهدا خواهد شد. علاقه‌مندان می‌توانند عکس‌های خود را به پست الکترونیک office@mostanadtv.com یا آی‌دی تلگرام @mostanad ارسال کنند و برای اطلاعات بیشتر با تلفن 29152703 تماس بگیرند.

پایان نگارش 10 قسمت از «ویلا»

تهیه‌کننده سریال نوروزی ویلا گفت: ‌هم‌اکنون نویسندگان به سرپرستی مرضیه برومند مشغول نگارش قسمت 10 سریال «ویلا» هستند.

مهران مهام به فارس اظهار کرد: زمان تقریبی در نظر گرفته شده برای کلید خوردن سریال 10 دی‌ماه است، اما به دلیل این‌که هنوز انتخاب بازیگران قطعی نشده است، زمان دقیق کلید خوردن مشخص نیست. این تهیه‌کننده افزود:‌ تا نگارش قسمت 10 سریال «ویلا» به پایان نرسد، پیش‌تولید را شروع نمی‌کنیم. مهام بیان کرد: انتخاب بازیگران تا هفته آینده نهایی خواهد شد.

«عبور از غبار» ویژه برنامه 9 دی از شبکه دو

«عبور از غبار» نام ویژه‌برنامه شبکه دو سیما به مناسبت فرارسیدن 9 دی ماه است که همزمان با میلاد حضرت رسول اکرم(ص) به مدت چهار شب روی آنتن این شبکه می‌رود.

این برنامه با اجرای سیدامیر جاوید، مجری و کار‌شناس سیما اجرا می‌شود و جاوید در این برنامه با مهمانان‌هایی از بین مردم، قصه‌های شنیده نشده‌ای از فتنه88 را روایت می‌کند.

عبور از غبار تهیه شده در گروه اجتماعی شبکه دو سیما، تا جمعه این هفته از ساعت19 و 45 دقیقه تا 20 و 30 دقیقه از شبکه دو سیما پخش می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها