در یورو 2016 به تماشای کدام دیدارها بنشینیم؟

اوج هیجان در مرحله گروهی

بالاخره یورو 2016 قرعه‌کشی شد. حالا همه منتظر شروع این رقابت‌ها هستند. هرچند هواداران باز هم باید در انتظار بمانند. اکنون که قرعه‌کشی نهایی این رقابت‌ها انجام شده بازار پیش‌بینی‌ها نیز داغ‌داغ است.
کد خبر: ۸۶۷۷۳۹

یورو 2016 را نباید از دست داد حتی دیدارهایی که تصور می‌رود از اهمیت کمتری برخوردار باشد، اما از الان می‌توان پیش‌بینی کرد در مرحله گروهی یورو 2016 کدام دیدارها هیجان بیشتری دارد. در واقع این دیدارها بیش از دیگر دیدارهای مرحله گروهی حساسیت دارند و نگاه‌های زیادی را به خود جلب خواهند کرد. نگاهی به ده مسابقه دیدنی جام ملت‌های آتی اروپا می‌اندازیم.

فرانسه ـ رومانی

این افتتاحیه یورو 2016 به شمار می‌رود. با این دیدار، پرده‌ها پایین می‌افتد و از جام ملت‌های 2016 رسما رونمایی خواهد شد. شاید تیم ملی فوتبال رومانی، تیم چندان جذابی نباشد، اما دست‌کم یک پای افتتاحیه یورو به شمار می‌رود، بنابراین تقابل این تیم با فرانسه بسیار دیدنی خواهد بود. پیش‌بینی می‌شود فرانسه ـ رومانی یکی از پربیننده‌ترین دیدارهای مرحله گروهی رقابت‌های یورو باشد.

انگلیس ـ ولز

یک دربی بین‌المللی؛ تقابل دو تیم بریتانیایی. در این مسابقه دو تیمی به مصاف هم می‌روند که هم دو کشور جداگانه از یکدیگر به شمار می‌روند و هم این که مرز بین آنها مفهومی ندارد. دو تیم از سلطنت بریتانیایی. این دیدار دوئل گرث بیل و هری کین از یک سو و آرون رمزی والکات نیز به شمار می‌رود. دو تا اولی زمانی در تاتنهام با هم همبازی بودند و دو تای دومی در آرسنال هم‌تیمی هستند. دیدار انگلیس و ولز قطعا یکی از دیدنی‌های آوردگاه فرانسه است.

در ارتباط با قرار گرفتن انگلیس و ولز در یک گروه بیش از هر مسابقه دیگری اظهارنظر شد. هیجان‌زده‌ترین چهره گرث بیل است؛ بازیکنی که در فوتبال انگلیس به یک ستاره درجه یک در فوتبال دنیا تبدیل شد.

آلمان ـ لهستان

باز هم نبرد همسایه‌ها. روبرت لواندوفسکی، ستاره تیم ملی لهستان که اکنون در بایرن مونیخ بازی می‌کند در این دیدار مقابل لشکری از هم‌تیمی‌های باشگاهی‌اش قرار خواهد گرفت. لوی از یک سو و مولر، گوتزه، نویر و... از سوی دیگر. جالب اینجاست که این دو تیم در رقابت‌های مقدماتی یورو 2016 نیز با یکدیگر همگروه بودند. یک بار لهستان برد و یک بار هم آلمان. برنده یورو کدام تیم است؟

اسپانیا ـ کرواسی

اسپانیا با وجود خروج تحقیرآمیز از رقابت‌های یورو 2016 همچنان تیکی تاکای خود را حفظ کرده است. آنها در مرحله مقدماتی تقابل بسیار مهمی با تیم ملی فوتبال کرواسی خواهند داشت؛ تیمی که بهترین زوج هافبک دنیا را در اختیار دارد، یعنی ایوان راکیتیج که در بارسلونا بازی می‌کند و لوکا مودریچ که در رئال به میدان می‌رود. تقابل بهترین زوج هافبک دنیا با تیکی تاکای اسپانیا خیلی دیدنی است. رقیبانی که در رئال و بارسلونا بازی می‌کنند این بار در ترکیب تیم ملی فوتبال کرواسی مقابل اسپانیا با یکدیگر متحد می‌شوند.

بلژیک ـ سوئد

این هم یکی دیگر از دیدارهای بسیار جذاب یورو 2014 است. جایی که زلاتان ابراهیموویچ، ستاره بی‌نظیر تیم ملی فوتبال سوئد مقابل لشکر ستاره‌های بلژیک یعنی ادن هازارد، تیبوت کورتوآ، کوین دی بروین و... می‌ایستد. البته این به آن معنا نیست که بلژیک پر از ستاره است و سوئد فقط زلاتان را دارد. سوئدی‌ها نیز تیمی یکدست و آماده هستند. تماشای ستاره باران در دیدار بلژیک ـ سوئد را از دست ندهید.

ایرلند ـ ایتالیا

ایرلند، زخم خورده ایتالیاست. آنها در یورو 2012 به دست همین ایتالیا حذف شدند یعنی همان مسابقه‌ای که آنتونیو کاسانو و ماریو بالوتلی برای لاجوردی پوشان گلزنی کردند. ایرلندی‌ها حذف شدند و از آن زمان به تقابل دوباره با ایرلند و یک انتقام سخت فکر می‌کنند. این انتقام ممکن است در یورو 2016 رقم بخورد؟ البته ایتالیایی‌ها نیز خوب از انگیزه‌های ایرلندی‌ها اطلاع دارند، بنابراین با احتیاط به میدان خواهند رفت.

بلژیک ـ ایتالیا

یک بار دیگر هم‌پای بلژیک در میان است هم‌پای ایتالیا، ولی در یک مسابقه دیگر. این بار شما را به تماشای دیدار بلژیک و ایتالیا دعوت می‌کنیم، دیداری جذاب و حساس در گروه E. بلژیک که حالا تیم نخست رنکینگ فیفاست حریفی تمام‌عیار و قدرتمند برای ایتالیا خواهد بود. نبرد بلژیک و ایتالیا هم به یکی از بزرگ‌ترین مصاف‌های قاره سبز تبدیل شده است.

منبع: اکسپرس

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها