قرعه‌کشی رقابت‌های جام ملت‌های اروپا یورو 2016 در محل قصر مرکزی پاریس با حضور جمع زیادی از چهر‌‌ه‌ها و شخصیت‌های فوتبال، مربیان و نمایندگان تیم‌های حاضر در مرحله نهایی این مسابقات آغاز شد.
کد خبر: ۸۶۳۹۰۶

این رقابت‌ها در شرایطی از 21 خردادماه سال آینده در فرانسه آغاز می‌شود که در مراسم قرعه‌کشی چهره‌هایی مثل رود گولیت (قهرمان اروپا با هلند در سال 1988)، بیزانت لیزارازو (قهرمان اروپا با فرانسه در سال 2000)، اولیور بیرهوف (قهرمان اروپا با آلمان در سال 1996)، آنجلوس چاریستاس (قهرمان اروپا با یونان در سال 2004)‌، آنتوان پاننکا (قهرمان اروپا با جمهوری چک در سال 1976) حضور داشتند. در قرعه‌کشتی انجام شده سخت‌ترین گروه و به اصطلاح فوتبالی‌ها گروه مرگ را می‌توان گروه چهارم دانست؛ جایی که اسپانیا قهرمان دو دوره گذشته این رقابت‌ها با ترکیه، جمهوری چک و کرواسی هم‌گروه شده است.

گروه‌بندی این مسابقات: گروه 1: فرانسه، آلبانی، رومانی، سوئیس/ گروه 2: انگلیس، ولز، اسلواکی، روسیه‌/ گروه 3: آلمان، ایرلندشمالی، لهستان، اوکراین/ گروه 4: اسپانیا، ترکیه، جمهوری چک، کرواسی/ گروه 5: بلژیک، جمهوری ایرلند، سوئد، ایتالیا/ گروه 6: پرتغال، ایسلند، مجارستان، اتریش

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها