جُنگ، مسابقات طنز و سرگرمی در رادیو صبا

مدیر رادیو صبا، با اعلام تولید جُنگ‌ و مسابقات طنز و سرگرمی تاکید کرد: با جذب صاحب‌نظران حوزه طنز و سرگرمی این رادیو را به عنوان مرکز تولید برنامه‌های طنز و سرگرمی تبدیل می‌کنند تا تولیدات دیگر شبکه‌ها رادر این حوزه تامین کنند.
کد خبر: ۸۵۷۲۸۵

حمیدرضا مقدسی در باره فعالیت‌های اخیر این شبکه به جام جم گفت: تلاش ما این است که از صاحب‌نظران حوزه طنز و سرگرمی کنیم تا برنامه‌هایی با صبغه فرهنگی و علمی در حوزه طنز و سرگرمی تولید شود.

مقدسی اضافه کرد: در حال حاضر برنامه‌های متنوعی در این رادیو تولید می‌شود که مورد اقبال شنوندگان هم قرار گرفته است.

وی درباره تولید برنامه‌های جدید گفت: با شروع ایام محرم برنامه‌های سرگرمی پخش و برنامه‌های طنز را قطع کردیم. این روند تا پایان صفر ادامه دارد. این زمان فرصت مناسبی است تا مقدمات برنامه‌های جدید طنز طراحی شود. جنگ‌ها و مسابقات طنز و سرگرمی متنوعی تدارک دیده شده که بعد از ایام صفر پخش می‌شود. طرح تولید برنامه‌های طنز برای ایام نوروز 95 هم دردست بررسی است.

وی ادامه داد: در حال حاضراز حضور طنزپردازانی همچون ناصر فیض، شهرام شکیبا، سعید بیابانکی و دیگران بهره می‌بریم. برای تولیدات جدید در حوزه طنز به سراغ طنزهای عبید زاکانی و طنزپردازان جدید رفته‌ایم. تولید هنرمندانه برنامه‌های رادیویی طنز اهمیت زیادی دارد که با اجرای نوآورانه و خلاقانه شکل جدید به خودش بگیرد تا برای شنوندگان هم شنیدنی شود. آنچه ما به آن نیاز داریم اتفاقات جدید در ساختار و قالب‌های تازه در حوزه طنز است. مخاطبان رادیو مدت‌ها فقط یک ساختار از برنامه‌های طنز را می‌شنیدند و به آن عادت داشتند، اما ما در این شبکه تلاش می‌کنیم برنامه‌های طنز را با ساختارهای جدید تولید و به مخاطبان عرضه کنیم.

مقدسی در پاسخ به این سوال که آیا از طنز ملل هم استفاده می‌کنید، تاکنون از طنز ملل کمتر استفاده شده است، زیرا منابع آن کم است؛ به همین دلیل با مذاکراتی که با مراکز علمی و دانشگاهی شده، تلاش می‌کنیم با حضور پژوهشگران و استادان دانشگاه برنامه‌هایی با محوریت طنز ملل هم داشته باشیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها