حق با شماست

مردم تماشاچی شده‌اند

فرصت حضور مجدد برای عموهای فیتلیه‌ای / آقای قائم‌مقامی از تهران در تماس با جام‌جم، با اشاره به حواشی به وجود آمده درباره برنامه فیتیله، پیشنهاد داده که چه خوب بود به دست‌اندرکاران و بازیگران برنامه فتیله اجازه داده می‌شد در یک برنامه ضمن عذرخواهی از هموطنان آذری، فرصت دوباره‌ای برای دیده شدن توسط کودکان پیدا کنند؛ چرا که همه بچه‌های ایران عموهای فیتیله‌ای را دوست دارند.
کد خبر: ۸۵۶۹۱۹

ازدواج آسان مهجور مانده است / یک شهروند نگران هم با اشاره با آمار رو به رشد جوانان مجرد گفته: تعداد جوان‌های مجرد این روزها در خانواده‌ها رو به افزایش است. کاش مسئولان امر به زمینه‌های ازدواج آسان که دستور اسلام است جامه‌عمل پوشانده و مقدمات آن را فراهم می‌کردند تا معضلات و آسیب‌هایی که در این زمینه رخ می‌دهد کمتر شود.

مردم تماشاچی شده‌اند/ خانم موحدی از تهران هم با گله از بی‌تفاوتی مردم شهرگفته: چند روز پیش یک زورگیر به‌راحتی گوشی تلفن همراهم را از دستم بیرون کشید و همزمان با چند ضربه محکم، مرا به باد کتک گرفت. متاسفانه با این که این اتفاق در ورودی یکی از متروهای شلوغ و پررفت و آمد رخ داد، اما مردم فقط تماشاچی بودند و هیچ کس واکنشی از خودش نشان نداد. کاش یک لحظه پیش خودشان فکر می‌کردند این مساله برای یکی از اعضای خانواده‌شان اتفاق افتاده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها