همزمان با شناسایی هویت عاملان قتل پیرزن و نوه‌اش در شمال تهران، تحقیقات برای دستگیری آنها وارد مرحله تازه‌ای شد.
کد خبر: ۸۵۶۴۷۹

به گزارش جام‌جم، ساعت 11 روز شنبه ماموران کلانتری 123 نیاوران در جریان قتل زن 74 ساله و پسر 29 ساله‌ای در این محله قرار گرفتند. با حضور ماموران در آپارتمان 60 متری، آنها با جسد زن 74 ساله به نام شمسی در سالن پذیرایی و مرد جوان به نام محمد در راهروی خانه روبه‌رو شدند. با حضور تیم جنایی در محل مشخص شد مقتولان مادربزرگ و نوه هستند.

در تحقیق از افراد حاضر در محل، یکی از اعضای خانواده مقتول به بازپرس جنایی گفت: محمد که کارمند یکی از ارگان‌های فرهنگی است یک سال قبل پس از ازدواجش در طبقه همکف و مادربزرگش نیز در نیم‌طبقه خانه زندگی می‌کرد.

پزشک جنایی با بررسی اجساد اعلام کرد، هر کدام از مقتولان با 30 ضربه چاقو به قتل رسیده‌اند. ابتدا مرد جوان و سپس مادربزرگش به قتل رسیده‌اند.

در بررسی تیم جنایی در محل وقوع قتل یک کارد آشپزخانه خونین همراه پیچ گوشتی بزرگی که مقتولان با آن به قتل رسیده بودند، کشف شد.

پدر محمد در بازجویی‌ها گفت: سرقتی از خانه انجام نشده اما خودروی پرشیا مقتول در پارکینگ نیست. پسرم با کسی دشمنی نداشت و همیشه مرد خوبی در زندگی بود نمی‌دانم چه کسی او و مادرم را این گونه به قتل رسانده است.

تیم جنایی در ادامه با بررسی بیشتر توانست رد پای دو آشنا را در قتل مادر بزرگ و نوه شناسایی کنند. با به دست آمدن این سرنخ و شناسایی هویت دو مظنون، مشخص شد آنها متواری شده‌اند. در حال حاضر تیم‌های جنایی در حال انجام تحقیقات بیشتر برای دستگیری دو مظنون فراری هستند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها