باران پاییزی تهران، رنگ و بوی تمرین دیروز تیم ملی را هم عوض کرد. شاگردان کی‌روش گرچه به دلیل باران مجبور شدند محل تمرین خود را از زمین شماره یک ورزشگاه آزادی به زمین محل کمپ تیم‌های ملی تغییر دهند، اما هوای تهران آن‌قدر مطبوع بود که کیفیت نه چندان خوب چمن زمین کمپ هم باعث پایین آمدن کیفیت این جلسه تمرینی نشود.
کد خبر: ۸۵۴۵۸۰

21 بازیکن دعوت شده به اردوی تیم ملی فوتبال ایران از ساعت 11 و 50 دقیقه با حضور در زمین اصلی کمپ تیم‌های ملی کار خود را دنبال کردند. در این تمرین احسان حاج‌صفی، سعید عزت‌اللهی و کریم انصاری‌فرد به جمع ملی‌پوشان اضافه شده بودند و میلاد محمدی نیز پس از قطعی شدن عدم صدور روادید حاج‌صفی به دستور کی‌روش به اردوی تیم ملی اضافه شد. البته همان‌طور که از ساعت ورود بازیکنان به زمین مشخص است، این تمرین به دلیل جلسه فنی که کی‌روش با بازیکنان داشت، با تاخیری 50 دقیقه‌ای آغاز شد.

دو مشکل بزرگ

افشین پیروانی در حاشیه تمرین دیروز تیم ملی فوتبال در خصوص آخرین وضعیت این تیم گفت: شرایط فعلا خوب است، اما ما دو مشکل اصلی داریم. اول مشکل روادید است که یکسری از بازیکنان ما هنوز موفق نشدند روادید گوام را دریافت کنند و مشکل دوم نیز مشکل مصدومیت‌هاست. درحال حاضر پژمان منتظری، سیدجلال حسینی و سردار آزمون مصدوم هستند و برای بازی اول برابر ترکمنستان قطعا نمی‌توانند برای تیم ملی به میدان بروند و برای بازی دوم هم فکر نمی‌کنم برسند. مدیر تیم ملی تصریح کرد: همه تلاش‌مان را می‌کنیم تا عملکرد خوبی داشته باشیم، اما ما نمی‌دانیم با گوام بازی داریم یا با کشورهای دیگر، زیرا نه اجازه پرواز چارتر را به ما می‌دهند و نه ما می‌توانیم در این بازی برخی بازیکنانمان را داشته باشیم برای مثال احسان حاج‌صفی به هیچ وجه نمی‌تواند ما را در این بازی همراهی کند. یکسری از مشکلات به دست داخلی‌ها حل می‌شود، اما در مجموع نقشه این است که از خارج به ما ضربه بزنند و آسیب برسانند. جدا از بحث روادید و مصدومیت‌ها ما باید داخل زمین تلاش کنیم تا این کمبودها را جبران کنیم.

انصاری‌فرد به گوام می‌رسد

مشکل روادید مهاجم تیم ملی فوتبال ایران برای سفر به گوام حل شد. کریم انصاری‌فرد در حاشیه تمرین دیروز تیم ملی ضمن تائید این خبر به شرایط تیم ملی در آستانه بازی با ترکمنستان اشاره کرد و گفت: تمرینات خوبی را پشت‌سر گذاشته‌ایم و برای دیدار با گوام و ترکمنستان آماده هستیم.

وی ادامه داد: بازیکنان تیم ملی در همه پست‌ها از شرایط خوبی برخوردارند و رقابت سالمی بین آنها وجود دارد تا بتوانند در ترکیب اصلی قرار بگیرند.

کریم انصاری‌فرد در پایان از حل مشکل روادیدش برای سفر به گوام خبر داد و گفت: با پیگیری‌هایی که صورت گرفت مشکلم حل شد و در خدمت تیم ملی خواهم بود.

حسینی آخر هفته پا به توپ می‌شود

سیدجلال حسینی که به دلیل مصدومیت، دو بازی تیم ملی مقابل گوام و ترکمنستان را از دست داد، از آخر این هفته تمریناتش را آغاز خواهد کرد.

او در هفته اخیر به صورت مرتب مراحل درمانی را پشت سر گذاشته و از روز گذشته هم دویدن نرم و تمرینات قدرتی را آغاز کرد. حسینی از پنجشنبه یا جمعه تمرینات با توپ را هم آغاز خواهد کرد تا رفته رفته خودش را به شرایط بازی برساند.

پرواز، بعد از بازی

تیم ملی فوتبال ایران برای برگزاری بازی انتخابی جام‌جهانی 2016 روز پنجشنبه سفر خود را برای رفتن به گوام آغاز می‌کند. این تیم که ساعت 15 روز پنجشنبه با ترکمنستان بازی دارد، بلافاصله بعد از این مسابقه عازم فرودگاه امام خمینی(ره) می‌شود و با پروازی به کشور امارات سفر می‌کند. ملی‌پوشان سپس از دبی به کره‌جنوبی و از آنجا نیز با پروازی دیگر به گوام می‌روند تا صبح شنبه وارد این کشور شوند. ایران و گوام روز سه‌شنبه هفته آینده به مصاف یکدیگر می‌روند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها