جام جم ورزشی: رییس فدراسیون والیبال ایران می گوید برای سرمربیگری تیم ملی والیبال ایران به آناستازی مربی ایتالیایی تمایل بیشتری دارد هر چند احتمال حضور سیچلو و یا لوزانو در تیم ملی بیشتر است.
کد خبر: ۸۵۴۳۸۷
آناستازی و چراغ سبز به والیبال ایران

به گزارش گروه ورزشی جام جم آنلاین ، محمود افشاردوست و امیر خوش خبر که از سوی رئیس فدراسیون والیبال جهت بررسی عملکرد و برنامه های لوزانو، سیچلو و آناستازی به لهستان سفر کرده اند، روز گذشته در نخستین روز حضورخود در این کشور در نشست های جداگانه و مشترکی با رائول لوزانو و خوان سیچلو دیدار و گفتگو کردند و برنامه های آنها برای هدایت تیم ملی والیبال ایران دریافت و بررسی کردند.

محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال کشورمان در گفت‌وگو با رادیو ورزش در خصوص تغییرات در کادر فنی تیم ملی والیبال گفت: مشکلاتی در بحث اقتدار و شادابی تیم ملی والیبال به وجود آمده بود که ما را نگران می‌کرد. حتی اگر نیمکت تیم ملی هم تقویت می‌شد باز هم در فرصتی که برای کسب سهمیه المپیک داریم این مسئله یک ریسک بود. برای همین در حال بررسی هستیم تا چند مربی خوب را مورد ارزیابی قرار دهیم تا در زمان لازم کنار ما باشند و بتوانیم علاوه بر تقویت تیم تغییراتی هم در تیم ملی به وجود بیاورد و برای همین هماهنگی‌هایی انجام دادیم تا با دو سه مربی خوب دنیا بحث و گفت‌وگو صورت بگیرد تا ترکیب خوبی شامل سرمربی، مربی و مربی‌ بدنساز برای تیم ملی تشکیل شود.

هر چند فدراسیون والیبال تمایل بیشتری برای امضای قرارداد با آناستازی دارد اما به نظر می رسد لوزانو و یا در نهایت سیچلو انتخاب نهایی خواهند بود این در حالی است که آناستازی چراغ سبز خود را برای همکاری با والیبال ایران نشان داده است.

بر اساس آخرین اخبار تکلیف سرمربی تیم ملی والیبال ایران تا چهارشنبه مشخص می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها