جام جم ورزشی: سرمربی تیم والیبال پیکان با بیان اینکه حریف قدرتمندتر از دیدارهای قبلی ظاهر شد، گفت: بر عکس آنها، تیم پیکان به تمام معنا بد بازی کرد.
کد خبر: ۸۵۱۳۳۱
پیمان اکبری:  تیم ما به تمام معنا بد بازی کرد

به گزارش گروه ورزشی جام جم آنلاین و به نقل از فدراسیون والیبال، پیمان اکبری در نشست خبری بعد از شکست شاگردانش برابر نماینده برزیل در جام باشگاه های جهان افزود: بازیکنانم اگرچه از دیدار دیرهنگام شب گذشته خسته بودند و خیلی دیر به هتل رسیدند و استراحت خوبی نداشتند، اما باید اذعان کنم از نظر ذهنی آماده این بازی نبودند.
وی با بیان اینکه نمی خواهم بازی خوب حریف را زیر سوال ببرم، اظهار داشت: آنها خیلی خوب بازی کردند و پیروزی حقشان بود. برای بردن تیمی چون سادکروزیو، ما می بایست با صد در صد توانمان بازی می کردیم.
سرمربی تیم والیبال پیکان تصریح کرد: بازیکنانم نتوانستند هیچ یک از دستورات تاکتیکی را در میدان پیاده کنند.

مندز: مسابقه با پیکان بهترین بازیمان بود

سرمربی آرژانتینی تیم والیبال سادکروزیو در مورد دیدار با پیکان گفت: این دیدار بهترین بازی ما در این تورنمنت بود.
مندز پس از پیروزی شاگردانش برابر پیکان در مرحله نیمه نهایی جام باشگاه های جهان، افزود: ما به بهترین نحو ممکن پیروز شدیم . با این نمایش به بازی دوباره با زنیت کازان در فینال امیدوار شدم.
وی تاکید کرد: من همیشه گفته ام، در والیبال رعایت سه اصل عامل اصلی پیروز شدن است. اول سرویس خوب. دوم دفاع مطلوب و سوم توپگیری در منطقه عقب زمین که تیم من هر سه اصل را با خود داشت .
سرمربی تیم والیبال سادکروزیو برزیل گفت: امیدوارم بتوانیم در دیدار نهایی این نتیجه را دوباره تکرار کنیم.

نیکولوف: از مهارت های خود استفاده نکردیم

ملی پوش بلغاری تیم والیبال پیکان گفت: بازیکنان پیکان در دیدار مرحله نیمه نهایی از مهارت های خود استفاده نکردند.
ورمیلیو به دلیل آنکه نامش طبق قرعه برای دادن تست دوپینگ در آمده بود، به کنفرانس خبری بعد از مسابقه نرسید و وظیفه او به گردن نیکولای نیکولوف دیگر بازیکن خارجی این تیم افتاد.
نیکولوف که در کنار اکبری در کنفرانس خبری روبروی خبرنگاران برزیلی نشسته بود، در مورد بازی گفت: نخست باید به تیم ساد کروزیو تبریک بگویم . آنان شایسته پیروزی بودند، ولی ما هرگز نتوانستیم از مهارت های خود خوب استفاده کنیم.
این بازیکن بلغاری پیکان تاکید کرد: اصلا سرویس خوب نزدیم و آنان هم در زدن سرویس و دریافت از ما بهتر بودند.
همچنین ویلیام آرجونا کاپیتان و یکی از سه پاسور ملی پوش سادکروزیو برزیل نیز در این نشست گفت: تمرکز خوبی داشتیم و به بهترین شکل ممکن مهارت هایمان را در بازی با پیکان به اجرا گذاشتیم. کمتر اشتباه کردیم و قدرتمند ظاهر شدیم. این بازی و این پیروزی در آستانه فینال به موقع بود.
تیم والیبال پیکان با پذیرش شکست برابر نماینده میزبان در مرحله نیمه نهایی یازدهمین دوره مسابقات قهرمانی باشگاه های مردان جهان به دیدار رده بندی این رقابت ها راه یافت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها