
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از مهر، «حسین جابری انصاری» مدیرکل خاورمیانه وزارت امور خارجه به عنوان سخنگوی جدید و جانشین مرضیه افخم منصوب شد.
یک مقام مسئول در وزارت خارجه ضمن تایید این خبر گفت: انصاری از دیپلمات های مجرب و خوش فکر وزارت امور خارجه در دو هفته آینده بطور رسمی کار خود را در این سمت آغاز خواهد کرد.
مستندسازان با ثبت جزئیات آیین حماسی بدرقه با رهبری شهید، درصدد تبدیل این سوگ ملی به سندی ماندگار از آغاز یک دوران جدید هستند