مالباختگان، متهم را شناسایی کنند

پایان جولان زن جیب بر در مترو تهران

زنی که در مترو تهران دست به جیب بری می‌زد، توسط پلیس شناسایی و دستگیر شد.
کد خبر: ۸۴۹۴۱۵
پایان جولان زن جیب بر در مترو تهران

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از پلیس آگاهی تهران بزرگ، ساعت 18 دوشنبه 20 مهر ماه امسال وقوع یک فقره درگیری در ایستگاه مترو حسن آباد به مأموران پلیس مترو اعلام شد.

با حضور مأمورین در محل و انجام بررسی های اولیه مشخص شد که درگیری مابین دو خانم صورت گرفته و یک نفر از آنها مدعی سرقت محتویات کیف خود توسط خانم دیگر شده است.

با توجه به اظهارات شاکیه، مأمورین پلیس مترو در بررسی اولیه موفق به کشف چندین دستگاه پوشی تلفن همراه از کیف همراه خانمی شدند که خود را بنام لیلا اکبری معرفی کرده بود.

پرونده در پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران بزرگ

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع جیب بری و به دستور بازپرس شعبه سوم دادسرای ناحیه 11 تهران، پرونده جهت رسیدگی در اختیار پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت .

اظهارات شاکیه

شاکیه پس از حضور در پایگاه هشتم پلیس آگاهی در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: در ایستگاه میدان حر سوار قطار مترو شده بودم که چند ایستگاه جلوت و در ایستگاه مترو امام علی (ع) خانمی وارد قطار شد و در نزدیکی من قرار گرفت؛ در ایستگاه حسن آباد، این خانم با هل دادن بنده قصد پیاده شدن از قطار را داشت که در یک لحظه متوجه باز شدن کیف دستی خود شدم !! بلافاصه متوجه سرقت گوشی تلفن همراه خود توسط این خانم شدم و به همین علت مانع از خروج وی از ایستگاه مترو شدم؛ این خانم با ایجاد درگیری قصد فرار از محل را داشت که توسط مأمورین پلیس مترو دستگیر شد.

تحقیقات پلیسی

کارآگاهان پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران بزرگ، با بهره گیری از بانک اطلاعات مجرمین سابقه دار اطلاع پیدا گردند که متهمه از مجرمین سابقه داری است که پیش از این نیز به اتهام جیب بری دستگیر و روانه زندان شده است.

در ادامه، با شناسایی مالک سه گوشی تلفن همراه کشف شده از متهمه کارآگاهان موفق به شناسایی سه مالباخته ای شدند که همگی در اظهارات خود عنوان داشتند در قطار مترو مورد جیب بری و سرقت گوشی های تلفن همراه قرار گرفته اند.

سرهنگ کارآگاه حمدالله علیزاده، رئیس پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران بزرگ با اعلام این خبر، افزود: با توجه به اعتراف صریح متهم به دهها فقره سرقت به شیوه جیب بری در ایستگاه مترو و خطوط BRT و به جهت شناسایی سایر شکات و مالبختگان، دستور انتشار بدون پوشش تصویر متهمه از سوی مقام محترم قضایی صادر شده است لذا از کلیه شکات و مالباختگانی که موفق به شناسایی تصویر متهم شدند دعوت می شود تا جهت پیگیری شکایات خود به نشانی پاگاه هشتم پلیس آگاهی تهران بزرگ در میدان حر – انتهای خیابان 12 فروردین مراجعه کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
زهرا
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۴
۰
۰
جام جم ... ،چرا كله گنده ها رو نشون نمیدی و این زن بدبخت رو سریع عكسش رو زدی كه چی،اون شاه دزد رو نشون بده كه با كارای اونه كه كلی ادم بدبخت شدن و افتادن به خرده دزدی ؟؟؟!!!
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها