مالباختگان، متهم را شناسایی کنند

پایان جولان زن جیب بر در مترو تهران

فرمانده یگان امداد فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از دستگیری دو زن جیب بر در ایستگاه «بی آر تی» خبر داد و افزود: این متهمان با استفاده از ازدحام جمعیت اقدام به جیب بری و کیف قاپی می کردند.
کد خبر: ۵۶۰۶۹۵
بازداشت 2 زن جیب بر

به گزارش روز سه شنبه جام جم آنلاین به نقل از پایگاه پلیس، سرهنگ اردشیر مطهری گفت: عصر روز گذشته دوشنبه شانزدهم اردیبهشت ماه سال جاری ماموران گشت انتظامی قرارگاه نازی آباد یگان امداد هنگام گشتزنی در محدوده فوق بودند که متوجه درگیری میان مسافران در ایستگاه «بی آر تی» شدند و با توجه به اینکه طرفین درگیری سه زن بودند هماهنگی برای حضور پلیس زن انجام شده و ماموران پلیس زن به محل اعزام شدند.

سرهنگ مطهری افزود: با نزدیک شدن ماموران زن به آنها دو نفر از زنها قصد فرار داشتند که با سرعت عمل به موقع ماموران موفق نشدند در همین هنگام طرف دیگر دعوا که خود را بعداً «بتول» معرفی کرد ،سراسیمه به ماموران مراجعه کرد.

فرمانده یگان امداد پایتخت اضافه کرد: شاکی به ماموران گفت لحظاتی پیش در ایستگاه «بی آر تی« منتظر اتوبوس بودم که متوجه شدم در ازدحام و شلوغی متهمان کیف پولم را که حاوی 10 تراول پنجاه هزار تومانی بود، سرقت کرده و به محض اینکه متوجه موضوع شدم آنها قصد فرار داشتند که با آنها درگیر شدم.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در بازجویی های ابتدایی انجام شده از متهمان که «پرستو» و «الهام» نام داشتند آنها به جرم خود اعتراف و در بازرسی از وسایل همراه آنها تعدادی تلفن همراه، کیف پول شاکی کشف و ضبط شد.

سرهنگ مطهری افزود: در بررسی های تکمیلی از این متهمان مشخص شد که آنها دارای سابقه کیفری نیز می باشند و تا کنون به اتهام سرقت چندین مرتبه بازداشت شده اند اما هر بار پس از رهایی از زندان به سراغ کارهای مجرمانه خود رفته اند.

گفتنی است؛ ماموران متهم را به همراه شاکی برای تکمیل پرونده و تحقیقات بیشتر در خصوص جرایم احتمالی دیگر به کلانتری 107 فلسطین انتقال دادند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها