مالباختگان، متهم را شناسایی کنند

پایان جولان زن جیب بر در مترو تهران

زنی که سابقه سرقت و جیب بری از مسافران اتوبوس های شرکت واحد را داشت از سوی ماموران انتظامی شهرستان کرج برای چندمین بار دستگیر و روانه زندان شد.
کد خبر: ۵۴۳۹۳۲
زن جیب بر دستگیر شد

به گزارش روز یکشنبه جام جم آنلاین به نقل از پایگاه پلیس، فرمانده انتظامی شهرستان کرج گفت: در پی اعلام شکایت بستگان زنی مبنی بر اینکه وی مدتهاست اقدام به جیب بری و سرقت از مسافران اتوبوس های شرکت واحد می کند و چندین بار نیز توسط ماموران دستگیر شده و سابقه کیفری دارد، اما با این وجود دست از اعمال خلافش برنداشته است، پیگیری موضوع در دستور کار ماموران کلانتری 31 کوی کارمندان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پس از شناسایی این فرد، وی را در منزلش دستگیر و به کلانتری منتقل کرده که در بازرسی از آنجا تعدادی کارت عابر بانک نیز کشف شد.

سرهنگ عبدالرضا خیرخواهان اظهارداشت: متهم در بازجویی های ماموران اعتراف کرد که شش سال است که جیب بری و کیف زنی را آغاز کرده و در طول این مدت نیز چندین بار از سوی ماموران پلیس دستگیر و روانه زندان شده ولی هر بار پس از آزادی به سرقت های خود ادامه داده است.

وی افزود: متهم اغلب در بعد ازظهرها و عصرها که تعداد سفرهای شهری زیاد است با سوار شدن به اتوبوس های واحد اقدام به جیب بری و سرقت از کیف زنان می کند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرج با بیان اینکه تا کنون دو نفر از مالباختگان شناسایی شده اند، افزود: پیگیری برای شناسایی سایر مالباختگان ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
ارش
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۴۷ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۶
۰
۰
یه بار دستش رو قطع كنن دیگه هرگز سراغ این كار نمیره

نیازمندی ها