شیاطین پایتخت که با ربودن 17 زن و دختر، پنج نفر از آنها را مورد آزار و اذیت قرار داده بودند به‌زودی در شعبه هشتم دادگاه کیفری استان تهران محاکمه می‌شوند.
کد خبر: ۸۴۷۱۱۷

به گزارش جام‌جم، این پرونده از ششم فروردین امسال و همزمان با شکایت دختر جوانی مبنی بر ربوده شدن و آزار و اذیت توسط دو پسر پرایدسوار تشکیل و رسیدگی به آن آغاز شد. پس از این شکایت، دو شکایت دیگر نیز از شیاطین پرایدسوار در پلیس آگاهی ثبت شد تا این‌که هشتم تیر امسال دو پسر جوان شناسایی و دستگیر شدند. دو متهم 23 و 21 ساله که اعتیاد شدیدی به ماده مخدر شیشه داشتند در بازجویی به پنج مورد آدم‌ربایی، تجاوز به عنف و سرقت اعتراف و انگیزه خود را از سرقت، تهیه موادمخدر اعلام کردند. با انتشار عکس بدون پوشش متهمان در روزنامه‌ها، چند زن و دختر دیگر نیز از آنها شکایت کردند. در تحقیقات تخصصی مشخص شد 17 زن و دختر 20 تا 32 ساله از متهمان به اتهام ربودن، تجاوز و سرقت شکایت کرده‌اند.

پس از تحقیقات تخصصی، شیاطین پایتخت به سرقت 44 میلیون تومانی اموال طعمه‌های خود اعتراف کرده و در این ارتباط یک خریدار اموال سرقتی و دو همدست دیگر در سرقت‌ها نیز شناسایی و دستگیر شدند.با صدور کیفرخواست دو پسر جوان به اتهام آدم‌ربایی و تجاوز به عنف، پرونده به دادگاه کیفری یک استان تهران ارسال شد. صبح دیروز با دستور قاضی محسن افتخاری، سرپرست دادگاه‌های کیفری یک استان تهران، پرونده برای رسیدگی در اختیار قضات شعبه هشتم دادگاه کیفری قرار گرفت. متهمان به‌زودی به ریاست قاضی حسین اصغرزاده پای میز محاکمه قرار می‌گیرند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها