روی آنتن

«مردی با جین آبی» به شبکه مستند آمد

مستند «مردی با جین آبی» از تولیدات جدید شبکه مستندسیما ساخته جواد توانا، این هفته طی مراسمی رونمایی می‌شود.
کد خبر: ۸۴۷۰۹۴

این مستند درباره زندگی و فعالیت‌های ورزشی و غیرورزشی قبل و بعد از انقلاب محمود خسروی‌وفا است که بیش از 30 سال ریاست فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین را به عهده دارد.

به گزارش روابط عمومی شبکه مستند، چهارمین قسمت از مجموعه «حرفه: مستندساز» به فرشاد افشین‌پور، کارگردان مستند «سفر به آمادای» می‌پردازد. این مستند ساعت 10 از شبکه مستند پخش می‌شود.

در امتداد زمستان در رادیو نمایش

به مناسبت هفته کاهش بلایای طبیعی، نمایش سریالی رادیویی «در امتداد زمستان» امشب ساعت 20 از رادیو نمایش پخش می‌شود. این نمایش داستان زندگی یک مددکار است که خانواده‌اش را در زلزله از دست داده است و به کمک آسیب‌دیدگان می‌رود.

راویان از حُر می‌گویند

برنامه راویان امشب ساعت 20 و 30 دقیقه از رادیو فرهنگ پخش می‌شود. این برنامه درباره زندگی و شخصیت حضرت حر و طفلان حضرت زینب(س) است و به نقش آنها در واقعه کربلا می‌پردازد.

«نوبت نوا» در رادیو ایران

برنامه نوبت نوا به تهیه‌کنندگی مهدی ساعی امروز از رادیو ایران پخش می‌شود. این برنامه موسیقی محور قطعات موسیقی با موضوع عرفان و عاشورا پخش می‌کند.

نقد منزوی در قاب 4

برنامه «نقد شعر» امشب ساعت 23 با حضور دکتر بهروز یاسمی و ابراهیم اسماعیلی، نقد اشعار زنده‌یاد حسین منزوی را روی آنتن شبکه چهار می‌برد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها