میزان درآمد فرد شاغل، ساعت کاری و رضایت شغلی او از ملاک‌های معرفی این مشاغل به عنوان شغل‌های شاد دنیا نقش داشته است.
کد خبر: ۸۴۶۷۷۳

به گزارش تسنیم، برخی از این شغل‌ها عبارتند از:

آرایشگری: آرایشگری به چند دلیل جزو شغل‌های شاد دنیا معرفی شده است؛ اول این‌که ساعت کاری مشخصی ندارد و آرایشگر می‌تواند خودش ساعت کاری روزانه‌اش را تعیین کند یا تغییر دهد. میزان خلاقیت و ارتباط اجتماعی با مردم در این شغل بسیار بالاست. معمولا مردم برای حفظ و افزایش زیبایی و آراستگی خود به آرایشگاه می‌روند و از این رو، آرایشگران کمتر با افراد افسرده یا افرادی با خلق پایین مواجه می‌شوند. به علاوه آرایشگرها می‌توانند با ارتقای توانایی‌های خود، میزان درآمدشان را هم تغییر دهند. یک آرایشگر گاهی می‌تواند به اندازه یک پزشک متخصص یا جراح، درآمد داشته باشد.

مربیگری کودک: مربیگری (نه پرستاری) کودکان زیر پنج سال هم جزو شغل‌های شاد دنیاست. این مربی‌ها با شیرین‌زبان‌ترین و شادترین، کم‌استرس‌ترین و پرانرژی‌ترین افراد جامعه در ارتباط هستند.

دندانپزشکی:

دندانپزشکی به دلیل درآمد بالایی که برای دندانپزشکان دارد، جزو شغل‌های شاد در تمام دنیا جای گرفته است. دندانپزشکان هم مانند متخصصان زیبایی در محیطی کاملا تمیز و آرام کار می‌کنند و از این رو، آرامش فضای کار به آنها هم منتقل می‌شود.

لوله‌کشی: لوله‌کشی به عنوان یک شغل تاسیساتی در کشورهای اروپایی و استرالیا از مشاغل پردرآمد است و از این رو، جزو شغل‌های شاد دنیا طبقه‌بندی می‌شود.

آشپزی: سر و کار داشتن با انواع رنگ‌ها و طعم‌های متنوع و جذاب در آشپزخانه باعث افزایش خلق آشپزها و طبقه‌بندی شغل آنها به عنوان مشاغل شاد دنیا شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها