یک عکس یک متن

ریحانه؛ مادر، همسر

چند روزی است که صفحه ریحانه در اینستاگرام خامنه‌‌ای به آدرس (khamenei_reyaneh) فعال شده است.
کد خبر: ۸۴۵۹۲۰

صفحه ریحانه در یکی از جدیدترین پست‌‌هایش با انتشار عکسی از مادری همراه دخترش یکی از جملات مقام معظم رهبری درباره زنان را هم منعکس کرده است: مساله مادری، مساله خانه و خانواده مسائلی بسیار اساسی و حیاتی است. در همه طرح‌هایی که ما داریم، بایستی خانواده مبنا باشد.

سردار بر سر مزار برادر

صفحه منتسب به سردار قاسم سلیمانی در اینستاگرام، عکسی منتشر کرده که سردار سلیمانی را بر سر مزار سردار شهید حاج احمد سلیمانی نشان می‌دهد. حاج احمد برادر سردار سلیمانی است که در سال 1363 در ارتفاعات میمک به شهادت رسیده است. سردار قاسم سلیمانی درباره برادر شهیدش گفته است: دست تقدیر این بود که من که از دوران کودکی با احمد بودم، در زمان شهادتش هم بالای سرش حاضر شوم و اگر بخواهم کلمه‌ای را اختصاصا و حقیقتا‌ به عنوان مشخصه این شهید ذکر کنم، باید بگویم «انسان پاک» لایق این شهید بزرگوار است.

اولین عکس بازیگر معروف

حمید فرخ‌نژاد بازیگری که بین مردم محبوبیت زیادی دارد، شبی که به برنامه خندوانه آمد از دوران کودکی و نوجوانی خود و رابطه‌ای که با پدرش داشت، خاطراتی شنیدنی تعریف کرد. دیروز فرخ‌نژاد 45 ساله عکسی از کودکی‌های خود منتشر کرد و نوشت: اولین عکس زندگی‌ام وقتی که چهار ساله بود. شاید در آن زمان و حتی سال‌های بعد از آن فرخ‌نژاد فکرش را هم نمی‌‌کرد که روزی به بازیگری معروف تبدیل شود و عکس‌هایش به صورت متری در سردر سینماها نصب شود.

نقشی به غایت سخت

امیر آقایی در فیلم بادیگارد به کارگردانی ابراهیم حاتمی‌کیا بازی می‌کند. آقایی که با سریال اولین شب آرامش بین مردم به شهرت رسید حالا به بازیگری مطرح در سینما و تلویزیون تبدیل شده است. بازیگری که در کارنامه خود بازی در آثاری مانند ارمغان تاریکی و سعادت‌آباد را به ثبت رسانده است. آقایی دیروز عکسی از فیلم بادیگارد در صفحه اینستاگرام خود گذاشت. او از بازی در این فیلم به‌شدت راضی است و درباره آن نوشته: بعد از سال‌‌ها کنار عزیزم، پرویزخان پرستویی در فیلم بادیگارد. باز هم تجربه‌ای بی‌نظیر با ابراهیم‌خان حاتمی‌کیا. نقشی به غابت سخت، اما تجربه‌ای دلنشین.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها