یک عکس، یک متن

کودکان حرم

در چند روز گذشته کودکان سوریه در فضای مجازی بیشتر دیده می‌شوند. قرار است کمپینی هم برای حمایت از آنان به نام کمپین حمایت از کودکان حرم راه‌اندازی شود.
کد خبر: ۸۴۵۰۲۰

آن‌گونه که از اخبار برمی‌آید، سوریه پنجمین سال درگیری با تروریست‌ها را تجربه می‌کند. حدود پنج میلیون و 600 هزار کودک و نوجوان سوری در وضعیت بدی زندگی می‌کنند. بنا به اعلام یونیسف، نزدیک به دو میلیون کودک سوری در مناطقی زندگی می‌کنند که به کمک‌های بشردوستانه دسترسی ندارند و نزدیک به دو میلیون و 600 هزار کودک و نوجوان سوری از تحصیل و حضور در کلاس محروم هستند.

اینشتین و مجسمه‌ساز

اینشتین آدم ساده در عین حال پیچیده‌ای بوده‌ است. این دانشمند و نابغه معاصر آن‌گونه که از نوشته‌‌‌ها می‌توان استنباط کرد، آدم خونسرد و شوخ‌طبعی بوده است. او در طول زندگی‌اش با هنرمندان معروفی مانند چارلی چاپلین دیدار کرده است. یکی دیگر از ویژگی‌های این نابغه لبخندی است که معمولا بر لب داشته است. مجله نیویورک‌تایمز عکسی از اینشتین منتشر کرده که آرتور لونتال، مجسمه‌ساز آلمانی را نشان می‌دهد که در حال ساخت سردیس اینشتین است و این دانشمند با نگاه مهربان و لبخند همیشگی‌‌اش با خونسردی نشسته تا مجسمه‌ساز کار خود را انجام بدهد. این سردیس در سال 1930 در برلین ساخته شده است.

خاطره بازی با مجری قدیمی

آشا محرابی، بازیگر تلویزیون و تئاتر که به‌تازگی به اینستاگرام پیوسته است عکسی از خودش و الهه رضایی را در صفحه خودش منتشر کرده است. رضایی مجری برنامه کودک در دهه 70 برای همنسلان محرابی، سال‌های پر از خاطره کودکی را زنده می‌کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها