افزونه هفته

بازیابی فرم ها

نام افزونه: Lazarus: Form Recovery.مرورگر: کروم، فایرفاکس. تابه‌حال فرم‌های آنلاین ثبت‌نام در سرویس‌های مختلف را که شما را از کلیک روی گزینه بازگشت در مرورگر منع می‌کنند مشاهده کرده‌اید؟ گاهی در برخی سایت‌ها نیازمند تکمیل فرم‌هایی هستید که مدت زمان زیادی را نیز به خود اختصاص می‌دهد اما در پایان تکمیل فرم با قطع ارتباط اینترنتی، از دسترس خارج شدن سایت مورد نظر یا حتی هنگ کردن مرورگر، همه زحمات شما برباد می‌رود و مجبور می‌شوید تمام مراحل کار و تمام اطلاعات تایپ شده در فرم‌ها را دوباره تایپ کنید. تکرار این کار برای یک مرتبه شاید چندان دشوار نباشد، اما در صورتی‌که چند بار این مشکل برای شما رخ دهد به یکی از عذاب‌آورترین مشکلاتی تبدیل می‌شود که می‌تواند هنگام تکمیل فرم‌های اینترنتی برای شما اتفاق بیفتد.
کد خبر: ۸۴۴۳۰۴

دوست دارید برای همیشه از این مشکل رها شوید؟ افزونه قدرتمند Lazarus به همین منظور طراحی شده است. این افزونه با قابلیت نصب روی مرورگر کروم و فایرفاکس قادر است اطلاعات وارد شده در همه فرم‌های به‌نمایش درآمده در مرورگر را در خود ذخیره کند. تا در صورت نیاز با یک کلیک ماوس بتوانید این اطلاعات را بازیابی کنید و نیازی به تایپ مجدد آنها نداشته باشید.

به کمک این افزونه به‌راحتی می‌توانید فرم‌های ایجاد ایمیل جدید، ثبت نظر در سایت‌ها، فرم‌های ثبت‌نام یارانه، ثبت‌نام در کنکور و هزاران فرم آنلاین دیگر را تکمیل کنید و در صورت بروز هرگونه مشکل نیز بدون نگرانی و با خیال راحت، عملیات را در چند ثانیه تکرار کنید.

در تنظیمات این افزونه می‌توانید مدت زمان ذخیره‌شدن اطلاعات در بانک اطلاعاتی افزونه را به‌دلخواه خود تغییر دهید. همچنین می‌توانید اطلاعات ذخیره شده در افزونه را به وسیله رمز عبور حفاظت کنید تا هیچ کاربری به‌جز خود شما نتواند اطلاعات وارد شده در فرم‌ها را مشاهده کند. از دیگر امکانات این افزونه نیز پشتیبانی از غیرفعال‌سازی عملیات ذخیره‌سازی در سایت‌های مورد نظر شماست.

Chrome: http://jjo.ir/aEZxeY

Firefox: http://jjo.ir/yocAmL

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها