باعث خوشحالی‌مان است که صفحه تلاش برای مخاطبان کلیک تاثیرگذار بوده است. در میان نظرات و پیشنهادهایی که هر هفته برای این صفحه به دستمان می‌رسد، پیام‌هایی داریم که بر این موضوع صحه می‌گذارد.
کد خبر: ۸۴۴۲۷۷

یکی از خوانندگان به‌نام عباس زارعی از قزوین برایمان نوشته 24 سال دارد و در حال گذراندن خدمت سربازی است. این خواننده با قدردانی از کلیک و با توجه به این‌که در سربازی به اینترنت دسترسی داشته گفته ایده‌های نابی دارد، اما متاسفانه برنامه‌نویسی رایانه بلد نیست. او از کلیک خواسته تا کمک کنیم استارت‌آپی راه بیندازد. در پاسخ به این خواننده عزیز باید بگوییم ما هم خوشحال می‌شویم اگر بتوانید استارت‌آپ‌تان را راه بیندازید، اما برپا کردن این کار ملزم به مهارت در برنامه‌نویسی رایانه نیست، هرچند تسلط به آن توصیه شده است. شما باید با مهارت‌های کلان دیگری از جمله نحوه مدیریت تیم و بحران آشنا باشید و بیش از همه روحیه استارت‌آپی و ایجاد یک کسب و کار جدید را در خود تقویت کنید. پیشنهادمان این است مقاله‌های صفحه تلاش کلیک را حتما مطالعه کنید و اگر ایده دارید برای راهنمایی‌های بیشتر و این‌که آیا مسیر درستی را برای زندگی خود انتخاب کرده‌اید یا نه، به یک مرکز شتاب‌دهی مراجعه کنید.

خواننده دیگری هم درباره ایده دیمانا که در کلیک 536 چاپ شد برایمان نوشته 20 سال است در بازار مسکن کار می‌کند و این‌گونه ایده‌ها در این زمینه جواب نمی‌دهد؛ زیرا مردم باید اول خانه را ببینند سپس آن را اجاره کنند یا بخرند چون ممکن است عکس با واقعیت برابر نباشد. در پاسخ باید ذکر کنیم هدف این ایده همین است و فقط مالک و مشتری را به یکدیگر وصل می‌کند و قرار نیست اجاره یا خرید خانه اینترنتی انجام شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها