دبیرکل حزب الله لبنان با بیان اینکه عربستان می‌خواهد انقلاب مردمی یمن را به تبعیت از ایران متهم کند، خاطرنشان کرد که اطمینان دارد عربستان سعودی در یمن شکستی تاریخی و بزرگ متحمل خواهد شد؛ و پیروزی به خواست خدا در زمان مناسب محقق می‌شود.
کد خبر: ۸۴۳۹۲۲
عربستان در یمن شکست سختی می‌خورد

به گزارش پایگاه خبری شبکه العلم، به نقل از "المنار"، "سید حسن نصرالله" گفت: یمن در مقابل حمله تجاوزکارانه سعودی – آمریکایی پیروز خواهد شد، و ملت یمن بر تحقق استقلال و مخالفت با بازگشت دوران بردگی اصرار دارد.

دبیرکل حزب الله لبنان درباره اوضاع سوریه اظهار داشت: مقاومت ملت و ارتش سوریه دلیل پیروزی این کشور بر تروریسم است.

وی افزود: مردم سوریه درباره توطئه‌ای که توسط گروه‌های تروریستی علیه این کشور با پشتیبانی طرفهای منطقه‌ای و بین المللی، در جریان است آگاه بوده‌اند.

سید حسن نصرالله خاطرنشان کرد: واقعیت این است که سوریه جایگاهی مهم و بزرگ در محور مقاومت دارد، و عامل بزرگی در ناکامی پروژه های آمریکا بوده است؛ به همین دلیل خواستند به این کشور ضربه بزنند و آن را ساقط کنند.

وی تأکید کرد: تا کنون میلیاردها دلار برای ویران کردن سوریه هزینه شده و صدها تن سلاح به این کشور فرستاده شده است و ده‌ها هزار جنگجو از کشورهای دنیا به سوریه اعزام شده اند، و کشورهای دنیا و رسانه‌های عربی و بین المللی برای این کار بسیج شدند تا فتنه مذهبی به راه بیندازند، و هدف از همه این اقدامات سرنگونی سوریه و کنترل بر این کشور بوده است.

سید حسن نصرالله گفت: در سایه تحولات داخلی، منطقه‌ای و بین المللی؛ در سوریه از مرحله خطر عبور کردیم؛ و پرونده سوریه مسیر جدیدی را در پیش خواهد گرفت و احتمالاتی وجود دارد که این پرونده در مسیر راه حل سیاسی جدی قرار بگیرد زیرا دنیا واقع بینی را آغاز کرده است.

سید حسن نصرالله درباره انقلاب بحرین گفت: از رسیدن ملت بحرین به اهداف خود جلوگیری می‌شود و مردم بحرین در حال پرداخت هزینه هستند؛ و هدف از این مخالفت این است که در عربستان نیز مطالبات (مشابهی) برای دستیابی به حقوق و مشارکت مردمی مطرح نشود.

وی افزود: مبارزه مردم بحرین تاریخی است و محدود نمی‌باشد، و معتقدم که این مبارزه برای مردم یک نبرد وجودی است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها