هادی زود رفت، خیلی زود

انزلی بودم، کم کم داشتم آماده می شدم بروم سر تمرین ملوان ، پیامکی به من رسید که متنش برایم غیر قابل باور بود ؛ خبر درگذشت هادی نوروزی دوست داشتنی و با اخلاق غیر قابل باور و هضم بود ، اما حقیقت داشت دست تقدیر یکی دیگر از خوب های فوتبال را از ما گرفت.
کد خبر: ۸۴۱۸۲۳
هادی زود رفت، خیلی زود

روز پنجشنبه تمرین را در فضایی سنگین و ناراحت‌کننده انجام دادیم. مازیار زارع، پژمان نوری و حسین ماهینی که با هادی همبازی بودند درست مثل من به‌هم‌ریخته بودند، درست مثل همه فوتبالی‌ها.دیروز عید همه فوتبالی‌های ایران به عزا تبدیل شده بود، اما وقتی جمعیت 20، 30 هزار نفری حاضر در ورزشگاه آزادی را دیدم که برای تشییع هادی آمده بودند، گفتم: خدایا آخر و عاقبت همه ما را ختم‌به خیر کن و از سر تقصیراتمان بگذر.

داغ‌رفتن هادی خیلی سنگین است، اما چه خوب است انسان وقتی می‌رود به‌خاطر نام نیکش و به‌خاطر بازوبند باشگاهی که با شایستگی به‌دست بسته است، به این شکل باشکوه بدرقه شود. دیروز علاوه بر هواداران پرسپولیس و استقلال یک‌سری از هواداران ملوان هم از انزلی به ورزشگاه آزادی آمده بودند تا نشان دهند نام نیک داشتن چه ارزشمند است...

همه آنهایی که از نزدیک با هادی نوروزی آشنایی داشتند، می‌دانند او بی‌حاشیه بود و این را هواداران فوتبال نیز به‌خوبی می‌دانستند که دیروز برایش سنگ تمام گذاشتند و من به عنوان یک پرسپولیسی و به عنوان یک فوتبالی شرمنده آن همه محبت شدم و هرکسی را می‌دیدم بابت حضورش تشکر می‌کردم.

هادی به لحاظ فنی تاکتیک‌پذیر بود و همه سعی‌اش را می‌کرد تا هر آنچه مربی از او می‌خواهد در زمین پیاده کند و همه جوره و بدون حاشیه در خدمت تیم باشد. اصولا هر مربی آرزوی داشتن چنین بازیکن همراه و بی‌حاشیه‌ای را دارد؛ یک پرسپولیسی متعصب که مطمئنا همیشه نام و یادش به نیکی در خاطر هواداران پرسپولیس و فوتبال ایران می‌ماند.

من خودم برادر فوتبالی‌ام (مسعود) را از دست داده و به‌خوبی می‌دانم داغ عزیز دیدن چقدر سنگین است. امیدوارم خدا به پدر و مادر و همسر آن مرحوم صبر عطا کند و کمک کند بچه‌های هادی با عزت و به نیکی بزرگ شوند و باعث افتخار روح آن مرحوم شوند.

حمید استیلی - سرمربی سابق پرسپولیس

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها