فرمانده انتظامی استان فارس از دستگیری سارقان مسلح و مجرم اینترنتی در این شهر خبر داد.
کد خبر: ۸۴۱۱۹۱

به گزارش جام‌جم ، سردار احمدعلی گودرزی اظهار کرد: دو نفر از سارقان مسلح که یکی از آنها برادر خود را شش سال پیش به قتل رسانده بود وارد منزل شخصی مردم می‌شدند و با اسلحه جنگی اقدام به سرقت می‌کردند.

وی خاطرنشان کرد: پس از عملیات تجسسی از سوی کارآگاهان یکی از سارقان به‌نام «نصرت» دستگیر و پس از اعتراف به عمل مجرمانه خود اقدام به معرفی همدستش به‌نام «علی – س» می‌کند که وی در حاشیه شهر شیراز دستگیر می‌شود. از سارقان یک اسلحه کلاشینکف، به همراه 90 فشنگ و سه خشاب، نارنجک و لباس نظامی کشف و ضبط شده است.

فرمانده انتظامی استان فارس تصریح کرد: بازجویی از سارقان برای دستگیری همدستان آنان همچنان ادامه دارد و در صورت کسب نتیجه به آگاهی شهروندان خواهد رسید.

گودرزی در ادامه با اشاره به پرونده دیگری اظهار کرد: مجرمی که پس از ناکامی در فریب دختری و اخاذی از او، اقدام به انتشار تصویر خواهر این دختر در شبکه‌های اجتماعی کرده بود، دستگیر شد. متهم در پوشش خواستگار دختر جوان را فریب داده و با گرفتن عکس‌های این دختر قصد اخاذی از او را داشت. متهم وقتی با مقاومت دختر جوان رو‌به‌رو شد، عکس های خواهر وی را برای تهدید در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرده بود. ماموران این متهم را در مغازه تعویض روغنی دستگیر کردند که در جریان تحقیقات مشخص شد، او در این مغازه اقدام به فروش روغن سوخته به جای روغن اصلی خودرو می‌کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها