بازی ایران با فیلیپین در جام ملت‌های آسیا یک مشخصه ویژه داشت: نبرد حامد حدادی با آندره بلاچ فیلیپینی ـ آمریکایی.
کد خبر: ۸۴۰۹۸۱

این دو بازیکن، رقابت‌های NBA را تجربه کرده‌اند، بنابراین در سطح بازی‌های آسیا کاملا شناخته شده‌اند. آنها در لیگ چین برابر یکدیگر بازی کردند. از این رو شیوه بازی را هم کاملا می‌شناسند. براساس همین شناخت است که بلاچ در گفت‌وگویی اعلام کرد سعی می‌کند در بازی مقابل ایران حواس حامد حدادی را پرت کند.

آندری بلاچ، ستاره آمریکایی تیم ملی فیلیپین بعد از سال‌ها تجربه بازی حرفه‌ای در لیگ بسکتبال NBA از فصل قبل وارد ترکیب تیم ملی فیلیپین شد و در رقابت‌های جهانی اسپانیا به عنوان بازیکن، یکی از سه نماینده بسکتبال آسیا به میدان رفت. حضور بلاچ امیدواری زیادی به هواداران تیم فیلیپین داد که با وجود بازیکنان خوب در پست‌های بیرونی، همیشه نگران بازیکنان دیگر خود در مقابله با تیم‌هایی مثل ایران و چین بودند. این بازیکن در رقابت‌های ویلیام جونز همراه این تیم نبود. در همان بازی‌ها، ایران و فیلیپین برابر هم قرار گرفته بودند که ملی‌پوشان بسکتبال رقیب سنتی بسکتبال آسیا را شکست دادند.

در بازی ایران ـ فیلیپین او خیلی خوب می‌دانست حامد بازیکنی فوق‌العاده است. پیش از مسابقه دو تیم بود که بلاچ گفت تا به حال چند بار مقابل حدادی در لیگ چین بازی کرده‌است. به اعتقاد او بازی مقابل حدادی برای هیچ بازیکنی آسان نیست. در مجموع بازی حامد حدادی و آندره بلاچ در سطح آسیا اعتبار و کیفیت بهتری به سطح بازی‌های این قاره می‌دهد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها