متاسفانه این روزها عکس‌های زیادی همراه با شایعات در سایت‌های اینترنتی منتشر می‌شود. گاهی این شایعات و متن‌های همراه این تصاویر به قدری واقعی به نظر می‌رسد که نمی‌توان دروغ بودن آن را حدس زد.
کد خبر: ۸۴۰۵۲۱
جست و جوی سریع تصاویر مشابه

نام افزونه: Search by Image

مرورگر: کروم.

یکی از روش‌هایی که کاربران تیزبین در این شرایط به‌کار می‌گیرند تا صحت موضوع برایشان اثبات شود، جست و جوی عکس در سایت گوگل و مشاهده تصاویر مرتبط است.

به‌عنوان مثال ممکن است تصویری به دست شما برسد که وقوع یک تصادف یا حادثه‌ دیگر را توصیف کند، اما با استفاده از قابلیت جست و جوی تصاویر مشابه در گوگل، می‌توانید تصاویر مشابه را مشاهده کرده و از اصل ماجرا باخبر شوید.

جست و جوی تصاویر مشابه می‌تواند به‌دلایل دیگری همچون پیدا کردن تصاویر در اندازه بزرگ‌تر یا یافتن تصاویر مرتبط نیز صورت گیرد و انجام این کار بسیار آسان می‌شود اگر افزونه Search by Image را روی مرورگر کروم نصب کنید.

پس از نصب این افزونه می‌توانید هر تصویری را که در مرورگر شما نمایش داده می‌شود با استفاده از یک کلیک، در گوگل جست و جو کرده و تصاویر مشابه یا مرتبط با آن را مشاهده کنید.

این افزونه پس از فعالسازی روی مرورگر، آیکون کوچکی را روی هر یک از تصاویر به‌نمایش درآمده در مرورگر ظاهر می‌کند که با کلیک روی آن عملیات جست و جو به‌دنبال تصویر آغاز می‌شود.

همچنین می‌توانید با مراجعه به تنظیمات افزونه، نمایش آیکون روی تصاویر را غیرفعال کرده و هرگاه نیازمند جست و جوی تصاویر مشابه یک تصویر بودید، روی آن کلیک راست کرده و گزینه Search Google with this Image را انتخاب کنید.

http://jjo.ir/ajMzFf

کلیک

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها