درد دل یکی از خوانندگان جام جم آنلاین؛

اتومبیل صفر بخر جلوی نمایندگیها چادر بزن

یکی از خواننده های جام جم آنلاین با ارسال مطلبی به این سایت درد دل خود را در رابطه با بی کیفیت بودن خودروهای نو اینگونه ابراز داشت.
کد خبر: ۸۳۸۹۰۷
گفتند خودرو مثل هندوانه، شانسی است و شانس شما اینگونه بوده!

یکسال پیش تصمیم گرفتم خودرو پژو 405 مدل 84 خود را بایک خودرو پژو صفر جایگزین کنم و مصیبت از همینجا آغاز شد.

یکساعت پس از دریافت خودرو به نمایندگی زنگ زده و گفتم گیربکس ماشین صدا دارد گفتند مشکلی نیست حدود 2000 کیلومتر برانید اگر صدا حذف نشد درخواست گیربکس و تعویض میکنیم.

اکنون این سومین گیربکس است که روی ماشینم سوار شده ولی همچنان صدا دارد.

در طول این یکسال بیش از 20 بار به نمایندگی مراجعه کرده ام و ست کلاچ و سقف نمدی و بلبرینگ و سنسور چراغ دو درب عوض شده ولی عیبهای زیادی همچنان باقی است. مدیر فروش نمایندگی به من میگوید خودرو مثل هندوانه ،شانسی است و شانس شما اینگونه بوده.

در اینکه قیمت خودرو های ایرانی در مقایسه با خودروهای مشابه خارجی بسیار گران است حرفی نیست و ما وظیفه خود می دانیم در راستای اشتغال‌زایی از محصول وطنی استفاده کنیم اما نباید این موضوع باعث سوء استفاده مدیران با حقوق های آنچنانی شود و مردم را به استفاده از ماشین های با کیفیت بسیار پایین مجبور کنند .این کمپین واقعا حرکت بجایی بود و خودرو سازان باید بخود بیایند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
مهدی خداپرست
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۴
۰
۰
داداش به من و تو نفروشن به كی بفروشن این پولا رو میگیرن جای دیگه سرمایه میكنن از بس ... خوردن اینطور شدن دولت باید كاری كنه خود ایران خودرو جمع كنه از ایران بره بخدا این همه كشورها درخواست تولید ماشین تو ایران كردن چه عیبی داره بیان ماشین با كیفیت دست مردم ما بدن مگه ما ایرانی ها از دیگران كمتریم كه بهترین ماشین زیر پاشونه
یه ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۴
۰
۰
وقتی خودرو بشه مافیا
وقتی بشه سهم خواهی
میشه همین
میشه فساد و رانت و بیخیالی
...

نیازمندی ها