یک عکس، یک متن

تشویق به سبک سوشا

سوشا مکانی، دروازه‌بان تیم پرسپولیس بعد از اتفاقاتی که در بازی روز یکشنبه این تیم مقابل ملوان افتاد با انتشار عکسی در صفحه اینستاگرام خود نوشت:
کد خبر: ۸۳۸۲۰۴

این دستو میزنم واسه همه اونایی که جوونای پرسپولیسو حمایت کردن و به این کادر فنی ایمان دارن و هیچ‌وقت پشت تیمو خالی نکردن. فرق شما با هوادارای بقیه تیما اینه که شما از دقیقه یک بازیکنای حریفو تشویق می‌کنید، اونا هر فحش و بد و بیراهی که از دهنشون درمیاد می‌گن. فرق شما با بقیه خیلی چیزاست. فقط می‌خوام بدونید من جونمو واستون می‌دم حالا هر کی می‌خواد ناراحت بشه اونا هم می‌رن تو دایورت‌لیست.

خاطره‌ بازی و کاخ شوش

پرویز پرستویی دیروز عکسی سیاه و سفید منتشر کرد و درباره آن نوشت: سال 1353 عکسی از نمایشنامه‌ای به نام دکه. محل اجرا کاخ جوانان شوش.

پرستویی که این روزها مشغول بازی در فیلم بادیگارد به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیاست، متولد 1334 در همدان است. او وقتی کودک بوده، همراه خانواده‌اش به تهران می‌آید. او از نوجوانی به هنر و بازیگری علاقه‌مند می‌شود. پرستویی که تاکنون در فیلم‌های مهم و معروف سینمای ایران بازی کرده دارای نشان درجه یک هنری است که معادل دکتراست.

ارادت به میرباقری

بهروز شعیبی با انتشار عکسی که در کنار داوود میرباقری گرفته ارادت خود را به این کارگردان تلویزیون و سینما نشان داده است. شعیبی که خودش هم کارگردان است و هم بازیگر با بازی در سریال تنهایی لیلا و نقش محمد باعث واکنش‌‌های زیادی شد، اما محمدحسین لطیفی، کارگردان این سریال در گفت‌وگوهایی عنوان کرد که اگر شعیبی بازی در نقش محمد را قبول نمی‌کرد، این سریال را نمی‌ساخت.

حمایت هواپیماها از یوزپلنگ ایرانی

سازمان‌‌های مردمی تلاش سترگی برای حیات وحش در ایران شروع کرده‌اند، یوزپلنگ ایرانی نماد همین تلاش‌های ارزشمند است. صادق خرازی، سفیر اسبق ایران در فرانسه با انتشار عکسی که نقاشی یک یوزپلنگ را روی هواپیما نشان می‌دهد، در ادامه توضیحی که در بالا آمد، نوشت: شرکت هواپیمایی معراج هم به این حرکت پیوست.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها