مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا از مشتریان بابت کیفیت پایین محصولات این شرکت عذرخواهی کرد.
کد خبر: ۸۳۳۳۳۸
کیفیت پایین محصولات سایپا و عذرخواهی مدیرعامل

مهدی جمالی در حاشیه افتتاح مراکز خدمات پس از فروش محصولات جدید شرکت سایپا گفت: در گذشته اکثر محصولات شرکت ما با کیفیت مناسب تحویل مشتریان نشده که من به نوبه خود از مشتریان محترم این شرکت عذرخواهی می کنم.
وی با اشاره به برنامه های جامع سایپا برای ارتقا کیفیت محصولات این شرکت گفت: برنامه های ویژه ای برای ارتقا کیفیت در حوزه تولید و خدمات پس از فروش خودروهای خود داریم.
جمالی همچنین از تولید محصولات با کیفیت در گروه سایپا خبرداد و گفت: تلاش شده تا با تولید محصولات با کیفیت در رنج های مختلف قیمت، مشتریان محترم شرکت را از محصولاتمان راضی کنیم.
وی همچنین به لزوم توجه بیشتر به تولید ملی و به خصوص صنعت خودرو گفت: صنعت خودرو با اشتغال فراوان، حرکت به سمت بومی سازی و افزایش صادرات صنعتی کشور نیازمند توجه بیشتر دولت و مردم است. (تسنیم)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱۰
سامی
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۶
۰
۰
عذر خواهی به چه درد ملت میخوره شما خسارتهایی كه زدی را باید جبران كنی وگرنه پولی كه گرفتی حرام است.
علیرضا
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۶
۰
۰
اگه دردنیا پاسخگوی خون مردم نباشی مطمئن باش درآخرت باید پاسخگوی مال وجان مردم باشی هرچند میدونم نظر بنده مثل نظرات قبلی منتشر نمیشه.
همایون
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۶
۰
۰
عذر خواهی دردی را درمان نمی كند كیفیت را بالا ببرید .قیمت ها را معقول كنید .مشتری مداری را بالا ببرید.خدمات پس از فروش را بهتر كنید.با مردم رو راست باشیدبه آقای نعمت زاده و دیگر دوستانتان بگویید طلب كارانه با مردم در رسانه صحبت نكنند.مردم به عنوان مصرف كنند ولی نعمت شما هستند.عذر خواهی بدون عمل بی ارزش ترین كاری هست كه میشود كرد در اصل فرار از جوابگویی است.
همه یادمان هست كه گفتند پراید را جای پیكان عرضه می كنند ولی وقتی آمد پیكان به تولید ادامه داد و پراید با قیمت بیشتری عرضه شد بعد ها گفتند تندر نود را به عنوان یك اتومبیل خانوادگی جایگزین پراید می كنند وقتی عرضه شد قضایا عوض شد و با قیمت گزافی به فروش رسید.همواره قیمت گذاری ها به صورتی بوده كه فروش پراید به خطر نیفتد.از این بازی ها كم با مردم نكردید مردم از این ها كارها خسته اند. مردم محصول جدید و با كیفیت می خواهند دیگر از پلت فرم هایی كه برای 30 سال پیش هستند خسته شده اند ST، LX، SL، SX و EX هر كدام در دونسخه فول و معمولی یك محصول را ده مدل كرده بودید.
چیزی كه الان مهم است این است كه چه شد در همه ی این سال ها الان به فكر عذر خواهی افتادید؟؟؟

رزمنده دوران دفاع مقدس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۶
۰
۰
با سلام این عذرخواهی دیر هنگام هیچ ارزشی ندارد چون خودروسازان خوب می دانند چه بلایی به سرم مردم آورده اند. آیا با این عذر خواهی عزیزان ما كه با این خودروهای بی كیفیت از بین رفته اند زنده خواهند شد؟ خواسته مردم تولید خودروی با كیفیت وقیمت پایین با قیمتی كه به كشورهای همسایه صادر می كنند است.یادملت نمآید شما خودرویی را به علت نفص فنی بعد از تولید فرا خوانده باشید. این عذر خواهی شبیه ماست مالی است در عمل باید ثابت شود یعنی تولید با كیفیت بالا وكاهش قیمت باشد ملت بازیچه دست شما دیگه نمی شود .
امیر
Netherlands
۱۸:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۶
۰
۰
خوب خدا را شكر كه با این عذرخواهی ایشان جرم خود را إنكار نكردن ،حال ببینیم دستكاه قضای اسلامی ما جه خواهد كرد ،و مردم كه از لحاظ یا این بودن كیفیت از لحاظ فنی موجب خسارت شده اند می توانند دست جمعی از این شركت شكایت كنند
ایمان
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۶
۰
۰
بعد از این همه سال كه از عمر خودروسازی ایران میگذره هنوز این صنعت بومی سازی نشده كه مدیر عامل سایپا میگه نیازمند توجه مردم هستیم.حالا كه فروشتون اومده پایین مردم را آدم حساب میكنید اینهمه سال با قلدری و زور لگنهای بی كیفیتتون را به مردم قالب كردین چطور نیازمند توجه مردم نبودین.
عذر خواهی دیگه دیر شده تا سرنگونی شما لگن سازها كوتاه نمیایم.چون دیگه موضوع كیفیت نیست موضوع اینه كه برای مثال اگر پراید با كیفیت عالی و بهترین مواد هم ساخته بشه باز هم پرایده و تكنولوژی 25 سال پیش.پس نو آوری و طراحی چی میشه مردم دیگه نمیخوان ماشینهای سی سال پیش را سوار بشن كیفیت و قیمت دیگه مساله اصلی نیست.ما میخواییم كه از مهندسای جوون و خلاق برای طراحی و ساخت خودرو استفاده بشه ما میخوایم فكر های نو و جسارت خودرو سازی را بگردونه تو كشور هم از این آدمای خلاق و خوشفكر زیاد داریم نگید نیست كه باور نمیكنیم چرا از ایرانیهای معروف در این زمینه دعوت نمیشه به ایران بیان و طرح ها و ایده هاشون را به خودرو سازها بدن نمونش آقای ... كه یك شركت... معروف داره یا اونوجوونی كه تو ... یك نمونه از.... را شبیه سازی كرده بود.سرمایه گذاری تو این صنعت اونقدرها هم هزینه بر نیست كه نتونن برای نو آوری و طراحی جدید سرمایه گذاری كنن ولی همه هم میدونن كه بازار خودرو انحصاریه و تا وقتی این انحصار شكسته نشه همین آش و همین كاسه هست
ایمان
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۶
۰
۰
سلام جام جم عزیز یه گله دارم قسمتی از مطالب من را سانسور كردین لطف كنید بگید دلیلش چی بود چون اسمهایی را كه من گفتم نه تبلیغ بود چون برند اون آقا سفارشی هست و توی ایران فروشی نداره و نه توهین بر عكس از یكی دوتا نابغه خودرو سازی اسم بردم
امید
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۷
۰
۰
میدونین چرا ایرانخودرو عذر خواهی نمیكند .معاون امور صنعت اقای نعمت زاده رئیس هیات مدیره ایرانخودروست و سالی نا قابل میلیاردی پاداش میگیره.مردم هم به ...
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۷
۰
۰
یك مشت فرصت طلب سالهاست كه دارن با جون مردم بازی می كنند.
جلال
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۸
۰
۰
ملت پول ندارند امرار معاش كنند بیایند ماشین بخرنند
اقای نوبخت با این حرف ، ملت ... فرض كرده است. شما ملت چی تصور كردید . خودتان را جدا از مردم تصور میكنید . الان ماشین های مدل پایین تر كیفیتشان بهتر از مدل 94میباشد شما با روح وروان مردم بازی كردید. و پاسخگو خواهید بود در مقابل ایستادگی و مقاومت مردم در برابر خودروسازان
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها