جام جم ورزشی: امیر قلعه نویی که دو هفته هم در ملوان بندرانزلی دوام نیاورد به احتمال فراوان طی هفته های آینده به لیگ برتر برمی گردد.
کد خبر: ۸۳۳۲۶۹
بازگشت قریب الوقوع امیر قلعه نویی به لیگ برتر

به گزارش جام جم ورزشی ، امیر قلعه نویی که در لیگ چهاردهم یک فصل بسیار بد با استقلال سپری کرد در ابتدای این فصل با ملوان به جایی نرسید تا خیلی زود راه خود را از این تیم جدا کند. حالا که چند هفته ای از کناره گیری قلعه نویی از ملوان می گذرد دوباره زمزمه های بازگشت او به لیگ برتر شنیده می شود اما تیم بعدی او نامش چیست؟

فولاد خوزستان به عنوان مقصد بعدی امیر قلعه نویی معرفی میشود، تیمی که با دراگان اسکوکیچ خیلی بد نتیجه می گیرد و شایعات برکناری این مربی کروات از اهواز به گوش می رسد. در میان مربیانی که خارج از گود مانده اند کدام گزینه می تواند بهتر از قلعه نویی برای فولادی ها باشد؟

البته این تنها احتمال بازگشت قلعه نویی به لیگ برتر نیست. تراکتورسازی ، جایی که قلعه نویی از آنجا خاطرات خوبی دارد به عنوان مقصد بعدی وی معرفی می شود. تونی اولیویرا اصلا در خور این تیم نتیجه نگرفته و اگر به همین منوال ادامه دهد، بعید است برف تبریز (حتی در صورت وخامت اوضاع، برگ‌ریزان تبریز) را این بار ببیند. البته قلعه نویی با تراکتور سابقه نایب قهرمانی هم دارد و در تبریز حسابی محبوب است.

بازگشت ژنرال به لیگ برتر قرار نیست خیلی طول بکشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۶
۰
۰
از الان قهرمانی فولاد خوزستان با لابی آقای .... رو تبریك میگم
ناشناس
-
۰۹:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۷
۰
۰
اره باپول قهرمانند

نیازمندی ها